וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של בניה שנפצע קשה בפיגוע בצומת תפוח: "לא מבקשים נקמות"

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 13:48

בן ה-19, תלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר, מאושפז בבית החולים בלינסון, שם מצבו מוסיף להיות קשה לאחר שנפצע בעמוד השדרה. אביו עופר ביקש להתפלל למענו ולמען חברו שנפצע אנוש: "שיביאו את המפגע למשפט צדק". דודו סיפר כי הצעיר החל להתאמן לגיבוש יחידה מובחרת

בווידאו: דודו של בניה פרץ שנפצע בפיגוע בצומת תפוח מספפר על מצבו/צילום: ספיר לוי ורויטרס

בניה פרץ, תושב בית שאן בן ה-19 ותלמיד הישיבה הגבוהה באיתמר, נפצע אמש (ראשון) בעמוד השדרה בפיגוע הירי בצומת תפוח, ומצבו מוסיף להיות קשה - כך נמסר הבוקר מבית החולים בלינסון. באותה התקרית נפצעו גם שני חבריו מאותה ישיבה, יהודה גואטה מירושלים שנפצע באורח אנוש, ועמית חלא מצפת ששוחרר לביתו לאחר שנפצע באורח קל.

עופר, אביו של בניה, ביקש היום להתפלל למען בריאותם של בנו וחברו. "בשעה קשה זו אני פונה לכל עם ישראל להרבות בתפילות לשני הפצועים שיחזרו לאיתנם ובריאותם הנפשית והפיזית, שלא ירבו עוד דברים כאלה בעל ישראל". בשלב זה צה"ל עוד לא עצר חשודים בביצוע הפיגוע, והמצוד נמשך. "מה עוד אפשר לבקש? אנחנו לא מבקשים לא נקמות ולא נתירות. שהצדק יצא לאור. שיביאו את המפגע למשפט צדק", פרץ הוסיף.

דודו של בניה, דן תורג'מן, סיפר כי הם מקווים כי הוא יצליח להשתקם מהפציעה הקשה. "אנחנו רוצים להודות לעם ישראל על התפילות, החיבוקים. זה הישראלי היפה. אנשים שאין להם קשר למשפחה, אין להם קשר לבניה, אנשים ששמעו שהוא מאושפז בבלינסון - מתייצבים כדי לחבק, כדי לתמוך, כדי לברך, זה מאוד מחזק את המשפחה. זה עם ישראל היפה. זה נותן לנו את הכוח".

בניה פרץ הפצוע בפיגוע בתפוח. מערכת וואלה!, אתר רשמי
"שהצדק יצא לאור". בניה פרץ/אתר רשמי, מערכת וואלה!

תורג'מן מתאר כי לאחר הבדיקות שבניה עבר, הוא פקח את עיניו אך היה מטושטש ממשככי הכאבים. "בהתחלה הוא לא הבין מה הוא עושה בבית חולים, שאל 'מה אני עושה פה', אני מאמין שיש איזה בלאקאאוט, שלאט לאט יחזור לעצמו ובסוף הוא יבין".

"עד כמה שידוע לי המשפחה לא קיבלה עדכון שוטף ממש על מה שקרה. משירות הבטחון הכללי היו פה אתמול וניסו להראות סרטונים שנזהה אותו, ניסו לתחקר אותו אבל הוא לא היה כל כך במצב של להשיב לעניין. אני מאמין שבימים הקרובים הוא יותר יתאושש". תורג'מן עוד סיפר כי חברו עמית, שנפצע באירוע באורח קל, תיאר כי הירי התרחש במשך כמה שניות, "והם נפלו על הרצפה".

דודו של בניה המשיך ותיאר אותו בתור "בחור יפה, גבוה, חסון, היה מדריך בבני עקיבא, פטריוט. מתאמן עכשיו בשלב שלקראת הגיוס שיהיה בשנה הבאה. מאוד רצה להיות באיזו יחידה מובחרת. יש לו את כל הנתונים, את הפרופיל. משפחה ציונית שרוצה לתרום למדינה".

עוד בוואלה!

אחרי הירי בצומת תפוח: צה"ל מתגבר כוחות בכבישים מחשש לפיגועים נוספים

לכתבה המלאה
לאחר הפיגוע בצומת תפוח | חיילים בצומת גיתי בשומרון 3 במאי 2021. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בצומת תפוח, הבוקר/ראובן קסטרו

לפי הדיווחים אתמול, רכב מסוג יונדאי שעבר סמוך לתחנת אוטובוס בצומת שבשומרון, פתח באש לעבר האזרחים ששהו במקום - ונמלט. כוחות צה"ל פרסו מחסומים בגזרה בניסיון לאתר את החשודים. "כוח צה"ל הגיב בירי לעבר הרכב החשוד שנמלט מהמקום. כוחות צה"ל סורקים אחר הרכב החשוד ומבצעים חסימות במרחב", מסר דובר צה"ל.

מפקד אוגדת יו"ש תא"ל יניב אללוף הגיע לזירת הפיגוע וקיים תחקיר ראשוני. צה"ל החליט להרחיב את היקף המחסומים והחיפושים של הכוחות לבקעה ולחטיבה המרחבית בנימין. לפי דיווחים פלסטיניים, הכוחות סגרו את הכניסות לשכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully