וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנסו את זה בבית: זה מה שקרה למי ששאף גז שגרם לקול להיות עבה

עודכן לאחרונה: 12.6.2021 / 23:18

מדען חובב העלה ליוטיוב סרטון שבו הוא מדגים כיצד הוא שואף מבלון שני סוגים של גז שגורמים להשפעה הפוכה מהליום. התוצאה אכן הייתה מצחיקה, אך עלולה גם לגרום לנזק רציני. צפו - ואל תעזו לנסות בעצמכם

שואף גז מבלון שעושה את הקול שלו עמוק ועבה/Cody'sLab

מי לא מכיר את הטריק של שאיפת גז הליום מבלון שגורמת לקול שלנו להתעוות ולהיות צווחני בצורה מצחיקה? ובכן, מסתבר שאפשר לגרום לקול שלנו גם להיות עמוק ועבה יותר ואת זה חשף בחור בשם קודי לאב, שהעלה ליוטיוב סרטון משעשע במיוחד שלו.

הסרטון מתחיל בזה שהוא שואף בלון מלא בגופרית שש פלואורידית, גז לא אורגני, חסר צבע וריח - שגרם לקול שלו להישמע עמוק ועבה במיוחד. "מה יקרה אם אני אשאף גז אפילו דחוס יותר?" הוא שאל לפני ששאף גז מבלון נוסף שהיה מלא בחומר שנקרא פרפלואורובוטאן שגרם לקול שלו להיות אפילו נמוך יותר - ברמה כזו שהיו מי שהשוו אותו לנבל על בסרט או אפילו קראו לו "קולו של השטן" ולגז ששאף קראו בתקשורת שדיווחה עליו "גז השטן"

צפו בסרטון שלו

הניסוי של קודי הרשים הרבה אנשים אבל לפני שאתם מזמינים לעצמכם פרפלואורובוטאן וומלאים בלון, יש משהו חשוב שאתם צריכים לקחת בחשבון. קודי טוען שהגז הזה "למעשה די כבד לשאיפה" ושזה ממש "קשה לדבר איתו".

עוד בוואלה!

אמיתי או זיוף? נשים שתו "יין הליום" - וכך הן הגיבו

לכתבה המלאה

בכל מקרה, את הפופולאריות שלו הוא צבר בעקבות הסרטונים שצברו מיליוני צפיות ברשתות החברתיות השונות, שהבהירו שלמרות ששני הגזים אינם רעילים, הסרטון צריך להיות מצוייד בשלט גדול של "אל תנסו את זה בבית": "היזהרו אנשים, זה אולי נראה כיף, אבל יכול לגרום לחנק כי לגז כבד לוקח יותר זמן להתפנות מהריאות", כתב אחד מהגולשים ואחרים גם הזהירו מסכנת התעלפות בגלל מחסור בחמצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully