וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 15 מתה מהרעלת גז בזמן שעשתה סקס ברכב במוסך

9.1.2018 / 9:58

אלנה סטיוחינה קיימה יחסי מין עם בחור בן 22 בתוך מכונית מונעת, במוסך סגור, ומתה לאחר ששאפה את גז הפחמן החד חמצני הרעיל. בן הזוג מואשם בהריגה בשוגג וביחסים אינטימיים עם קטינה

עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

טרגדיה ברוסיה: אלנה סטיוחינה, נערה בת 15, מתה מהרעלת פחמן חד חמצני לאחר שקיימה יחסי מין במכונית מונעת, בתוך מוסך סגור. לפי הדיווחים בתקשורת הרוסית, הפרטנר שלה, ארטיום דורוגוב בן ה-22, השאיר את המנוע דולק על מנת שהשניים יוכלו להינות מהחימום של הרכב, ואלנה שאפה את אדי הגז הרעיל לאחר שמילאו את חלל המוסך. דורוגוב מואשם כעת בהריגה בשוגג ובקיום יחסי מין עם קטינה.

עוד ב"אסור לפספס"

רכבה עירומה על אופנוע, עשתה סקס ברחוב ותקפה שוטרים - עד שנכלאה
העונש של העובדות הכי פחות טובות בחברה: להכות אחת את השנייה - מול כולם

נערה נהרגה מהרעלת פחמן חד חמצני. צילום מסך
הפרמדיקים לא הצליחו להציל אותה. אלנה סטיוחינה/צילום מסך

על פי הדיווחים, השניים נפגשו בשבוע שבער כאשר הנערה הגיעה לבקר קרובי משפחה בכפר זמאטצ'נו, והלכו למוסך בו ארטיום החזיק את מכוניתו. הם התפשטו והוא הפעיל את המזגן כדי לוודא שלא יהיה להם קר. לדבריו, הם החלו להרגיש לא בטוב כאשר הגז מילא את החלל, והוא אף התעלף כאשר ניסה לצאת מהרכב. כאשר הוא שב להכרה, הוא עזב על פי ההאשמות את המקום מבלי לחלץ מהמכונית את אלנה המעולפת. הוא מיהר לקרובי המשפחה, סיפר להם מה קרה וצוותי רפואה הגיעו לזירה - אך מצאו את הנערה ללא רוח חיים.

נערה נהרגה מהרעלת פחמן חד חמצני. צילום מסך
השאיר אותה מעולפת ברכב. ארטיום דורוגוב/צילום מסך

"הוא ידע שהקורבן הייתה בת פחות מ-16 כאשר קיים איתה יחסי מין בתוך המכונית", אמר דובר המשטרה המקומית על הפרשה, "הנתיחה שלאחר המוות גילתה שהנערה מתה כתוצאה מהרעלת פחמן חד חמצני שיצא מהמנוע, שפעל בשביל החימום ודלתות המוסך היו סגורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully