וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך דקות: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות בביתר עילית ובאור עקיבא

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 23:24

בן 27 נהרג בהתנגשות עם רכב פרטי סמוך לביתר עילית, כשאחרי עשר דקות התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונה נוספת בה נהרג גבר בן 30 בהתנגשות עם רכב באור עקיבא. המשטרה פתחה בחקירת שתי התאונות. מאוחר יותר נפצע קשה אופנוען נוסף סמוך לצומת בית דגן

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים באור עקיבא, 29 באפריל 2021. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת התאונה באור עקיבא, היום/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

שני רוכבי אופנוע נהרגו הערב (חמישי) בתאונות בביתר עילית ובאור עקיבא, בתוך דקות בודדות. סמוך לביתר עילית נהרג רוכב אופנוע בן 27 בהתנגשות עם רכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עילית. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו ופינה שתי נשים, נוסעות הרכב, במצב קל לבית החולים שערי צדק בירושלים.

פראמדיק מד"א אראלי לוי סיפר כי "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. שתי נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

עשר דקות לאחר מכן התקבל דיווח במוקד מד"א על רוכב אופנוע בן 30 שנפגע מפגיעת רכב ברחוב עליזה יאנסין באור עקיבא. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירת התאונה. נהג הרכב פונה במצב קל לבית החולים הלל יפה בחדרה. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת התאונה.

28 רוכבי אופנוע נהרגו מתחילת השנה

מאוחר יותר נפצע גבר בן 43 באורח קשה כשהחליק עם אופנועו בכביש 412 סמוך לצומת בית דגן. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר.

אחרי מותם של השניים, על פי נתוני עמותת אור ירוק 28 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו מתחילת שנת 2021 לעומת 18 רוכבים שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה - עליה של 55%. זהו ההרוג ה-110 השנה לעומת 81 הרוגים מתאונות דרכים בשנה שעברה עלייה של 35%.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "תאונה רודפת תאונה ובמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים עוברים לסדר היום. זו התוצאה הישירה של מדיניות ההרעבה וצמצום הכסף שהיה מיועד לבטיחות בדרכים של כולנו. חייבים להכריז על מצב חירום עוד היום ולכנס את הממשלה כדי לאשר את התכנית הלאומית לבטיחות בדרכים ולהוציאה לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully