וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד פיקוד צפון: צה"ל החליש בשנה האחרונה את חיזבאללה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 23:37

אלוף ברעם אמר כי באמצעות פעולות רבות ושיטות תחבולה מתוחכמות הצבא "החליש את ארגון הטרור, ופגע בהתבוססות איראן בסוריה". הוא הוסיף בפנייה לאזרחי לבנון כי "נסראללה לא עסוק בכם". ברעם מסר את הדברים בטקס כוכב צפון, בו הוענקו פרסים בפיקוד על "סיכול פעולות אויב"

מפקד פיקוד הצפון האלוף אמיר ברעם אמר הערב (ראשון) בנאומו בטקס הענקת מגן "כוכב הצפון" כי צה"ל הצליח בשנה האחרונה להחליש את חיזבאללה ולפגוע בפעולות איראן בסוריה במספר פעולות. "אין זו יד המקרה שארגון הטרור חיזבאללה נחל כישלונות בניסיונותיו האחרונים", ברעם הבהיר.

"צה"ל, באמצעות מספר רב של פעולות ומבצעים ביבשה, באוויר ובים, באמצעות שיטות תחבולה מתוחכמות אל מול האויב, בחשיבה יצירתית ובלמידה מתמדת, הצליח בשנה האחרונה להחליש את ארגון הטרור חיזבאללה, לפגוע בהתבססות איראן וחיזבאללה בסוריה ולמנוע פגיעה בנפש", אמר ברעם.

בטקס, שנערך בפעם הראשונה ביוזמתו של ברעם, הוענקו פרסים ל"ליחידות ואישים בפיקוד הצפון שפרצו דרך בתחומם בשנה האחרונה, וביצעו פעולות מבצעיות שהביאו לסיכול פעולות חיזבאללה".

מפקד פיקוד צפון האלוף אמיר ברעם בטקס כוכב הצפון, 25 באפריל 2021. דובר צה"ל
"איראן מנסה לפגוע בחיילי צה"ל ולהפר את שגרת חיי תושבי הצפון", ברעם, היום/דובר צה"ל

ברעם עוד דיבר בנאומו על הפגיעה בשגרת חייהם של תושבי הצפון, ועל המחוייבות של כוחות צה"ל להישאר "דרוכים ומוכנים לכל תרחיש", בעודם שומרים על גבולות האזור. "בשנה האחרונה מנסה איראן, באמצעות גרורותיה בסוריה ובלבנון - לפגוע בחיילי צה"ל ולהפר את שגרת החיים והשגשוג של תושבי הצפון. אנחנו לא נתנו, לא נותנים, ולא ניתן לזה לקרות. זאת המחויבות העליונה של פיקוד הצפון, על מפקדיו וחייליו".

אלוף הפיקוד התייחס גם למצב בלבנון, שלדבריו "נחשבה בעבר ל'שווייץ של המזרח התיכון', וכיום היא מדינה הנתונה במשבר עמוק". ברעם הדגיש כי לחיזבאללה תפקיד מרכזי ב"תהליך נבילתה הבלתי פוסק" של המדינה, שאת מוסדותיה הוא מנצל.
 
"חיזבאללה הוא הכובש האיראני בלבנון", ברעם פנה בערבית לאזרחי המדינה השכנה, "אזרחי לבנון, אל תתבלבלו. נסראללה לא עסוק בכם". הוא עוד תקף את מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה כי הוא "מסתכל על עצמו במראה, ממעמקי הבונקר בו הוא חי כבר למעלה מעשור, רואה את עצמו, אבל מדבר עלינו: ישראל, ישראל, ישראל. רווחת תושבי לבנון לא נמצאת בראש מעייניו".

"האם יש חברה או מדינה שרואה בחיזבאללה מודל לחיקוי? האם להם אתם רוצים להידמות? האם חיזבאללה אכן שומר עליכם, תושבי לבנון השיעים, כשהוא משתמש בבתים שלכם, בבתי הספר של הילדים שלכם או במרפאות שלכם כמחסנים לאחסון אמל"ח?", ברעם הוסיף בפנייתו ללבנונים.

עוד בוואלה!

הירי לדרום התחדש: רקטה ששוגרה מרצועת עזה נפלה בשטח פתוח בעוטף עזה

לכתבה המלאה
מפקד פיקוד צפון האלוף אמיר ברעם בהענקת מגני ההוקרה בטקס פרס כוכב הצפון, 25 באפריל 2021. דובר צה"ל
"הפגינו ערנות, חדות ואומץ לב". הענקת מגני ההוקרה בטקס כוכב הצפון, הערב/דובר צה"ל

מרבית מגני ההוקרה שהוענקו עסקו באירועים בהם "הכוחות הפגינו ערנות, חדות ואומץ לב בעשייתם המבצעית ומנעו מספר ניסיונות פיגוע של חיזבאללה", נמסר מדובר צה"ל.

"האנשים והיחידות שצוינו כאן הערב מלאו את תפקידם בחריצות גדולה יותר, בנחישות גדולה יותר, פעלו באומץ לב, בהתלהבות ובמקצוענות, תוך שהם אינם מהססים לשנות נורמות מבצעיות שהם מצאו שאינן מתאימות עוד", אמר האלוף. הוא עוד ציין כי הזוכים בפרסים סיפקו כלים שאפשרו לצה"ל שמר את היתרון האיכותי, ו"לנצח מבלי לדרדר את האזור כולו למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully