וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק בפשיעה בצפון: עשרה נעצרו בתוך יממה בחמישה אירועים שונים

23.4.2021 / 11:14

בין שלישי ורביעי איתרה המשטרה ביישובים ריינה, יפיע, טורעאן ועראבה שבעה כלי נשק, מטען חבלה, מחסניות ותחמושת רבה, כחלק מהמלחמה בפשיעה במגזר הערבי. במחוז הצפוני אמרו כי הם "פועלים לצמצום התופעה על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור"

אמצעי לחימה בצפון שנתפסו מספר אירועים נפרדים. דוברות משטרת ישראל
אמצעי לחימה שנתפסו במהלך פעילות משטרתית בצפון, השבוע/דוברות משטרת ישראל

עשרה בני אדם נעצרו תוך יממה, בין שלישי ורביעי והשבוע, בחמישה אירועים שונים בצפון הארץ, בחשד למעורבות בעבירות של החזקת, שימוש וסחר באמצעי לחימה - כך הודיעה משטרת ישראל. בנוסף, שבעה כלי נשק הוחרמו. זאת, במסגרת המאבק המתמשך בפשיעה במגזר הערבי.

באירוע אחד, בעקבות קולות ירי בריינה, איתרו שוטרים רכב ובו שני רובים מסוג "קרלו" - ועצרו את שלושת יושבי הרכב. באותו הלילה, לאחר קולות ירי שנשמעו בסמוך לאותו היישוב, אותר רכב נוסף ובו רובה מסוג "תבור". במקרה הזה, ארבעה חשודים נעצרו.

אמצעי לחימה בצפון שנתפסו מספר אירועים נפרדים. דוברות משטרת ישראל
אחד מכלי הנשק שנתפס במהלך פעילות משטרתית, השבוע/דוברות משטרת ישראל

במקביל, פעלה המשטרה גם ביישובים אחרים. בחיפוש בביתו של תושב יפיע נמצא תת מקלע מסוג "קרל גוסטב", והוא נעצר. בחיפוש נוסף, בביתו של צעיר בן 29, תושב עראבה, נמצאו אקדח מסוג גלוק, תת מקלע מסוג "קרלו", מחסניות ותחמושת רבה, וגם הוא נעצר. בטורעאן נמצאו בשטח פתוח אקדח, מטען ושתי מחסניות.

"המשטרה תפעל כל העת לצמצום ולמיגור תופעת הסחר, ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור", אמרו במחוז הצפוני של המשטרה בעקבות האירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully