וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו ברחבי העיר מנשק צה"לי: חייל גולני ושלושה חשודים נוספים נעצרו בנצרת

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 15:40

החייל, תושב יפיע, נעצר כשהוא חמוש בנשק מסוג תבור ובמחסנים עם תחמושת. יחד עמו ברכב שהו צעיר נוסף ושני נערים מריינה ונצרת. לפני שנה וחצי נעצר תושב העיר לאחר שירה ברובה תבור, אותו קיבל מחייל צה"ל

נשג מסוג תבור שאותר על-ידי משמר הגבול בנצרת 20 באפריל 2021. דוברות משטרת ישראל
נשק מסוג תבור שאותר בנצרת, הלילה/דוברות משטרת ישראל

לוחמי מג"ב עצרו הלילה (שלישי) ארבעה חשודים בנצרת בעקבות דיווחים על ירי ועל רכב חשוד באזור. לוואלה! נודע כי החשוד המרכזי הוא חייל גולני, כבן 20 תושב המועצה המקומית יפיע, שנמצא ברכב חמוש בנשק מסוג תבור ובמחסנית עם תחמושת. החשודים, בהם גם נערים וכבן 20 נוסף תושבי ריינה ונצרת, הועברו לחקירת המשטרה.

לפני שנה וחצי נרשמה תקרית דומה בעיר. תושב העיר נעצר אז לאחר שירה ברובה תבור בשעה שנסע ברחובות נצרת. מהחקירה עלה כי את הנשק נתן לו חייל צה"ל.

בחודש שעבר, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום נגד מוחמד אבו קמיר ואמיר קמיראת בני 25 מכפר איבטין, בגין שוד בנסיבות מחמירות ובעבירות בנשק כלפי חייל אגוז. עו"ד תומר נווה, סניגורו של אבו קמיר, ציין כי הוא היה חייל צה"ל לשעבר.

"מדובר במעשים חמורים ויוצאי דופן המצביעים על מסוכנות מובהקת ומוגברת", טענה התובעת אילנה פיקוס-רויטבלט. לפי האישום, החייל צעד לבדו במסגרת ניווט סמוך לשפרעם, אז שני הנאשמים הבחינו בו והציעו לו טרמפ, אך הוא סירב והם המשיכו בנסיעה. זמן קצר לאחר מכן, הם עצרו את רכבם, יצאו לכיוונו של החייל ותקפו אותו. בין השלושה התפתח עימות שבמהלכו חטפו את נשקו ונמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully