וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הצעירה שנורתה במזרח ירושלים: "היא אמרה 'נכנס לי משהו לחזה' - ונפלה"

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 13:25

אמה של מרים תכרורי בת ה-21 סיפרה כי בתה צפתה על הקטטה בין המשפחות דרך חלון חדר הילדים בביתה, כשנפגעה מכדור תועה. היא מתחה ביקורת על הטיפול באירוע: "המשטרה הגיעה אחרי שעות". שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בעימותים, שלפי התושבים נמשכים כבר כמה ימים ברציפות

בווידאו: אמה של הצעירה שנהרגה מירי כדור תועה לביתה בוואדי ג'וז/מאיה הורודניצ'אנו

אמה של מרים תכרורי בת ה-21, שנהרגה מפגיעת כדור תועה במזרח ירושלים, אמרה היום (ראשון) כי עברו שעות מרגע הקריאה למשטרה ועד שהגיעה. לפי התושבים, העימותים בשכונה נמשכים זה יומיים-שלושה. שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בין המשפחות, שהובילה לפציעתם של ארבעה בני אדם נוספים.

"היא הסתכלה בחלון על העימותים ונפגעה בעודה בחדר הילדים", סיפרה האם, עאישה, והוסיפה כי הכדור פגע לה ביד ואז בחזה. "היא אמרה לי 'אימא, משהו נכנס לי לחזה' - ונפלה על הרצפה. פתחתי את החלון וקראתי לצעירים שהיו בחוץ. הם באו ולקחו אותה לבית החולים אל-מקאסד". אחיה של תכרורי, תושבת ואדי ג'וז, סיפר כי פינה אותה יחד עם תושבים נוספים לבית החולים בעיר - שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

.

מרים תכרורי, נהרגה בקטטה בוואדי ג'וז, 18 באפריל 2021. באדיבות המשפחה
"הסתכלה בחלון על העימותים". תכרורי/באדיבות המשפחה

לדבריה של האם, "כולם דיברו עם המשטרה. אני לא, אבל כל אחד לקח את הטלפון שלו והתקשר. רק אחרי שעתיים-שלוש הגיעו". היא סיפרה כי מרים הסטודנטית לא נהגה לצאת מהבית לעתים תכופות. "היא הייתה הולכת מהמטבח לחדר. לפני האירוע הלכה להכין תה", אמרה, ומתחה ביקורת על הטיפול בפשיעה: "אין ממשלה, הממשלה לא מתעניינת".

"קשה לשמוע את הידיעה על מוות של אדם שיקר לך, שבילית איתו כל ילדותך", שיתפה רוואנד פאייז, חברה של מרים. "במה היא חטאה שנרצחה ככה בדם קר? אתה שהרגת אותה - איך תחיה עם המצפון שלך?". היא הצטרפה והאשימה את הממשלה. "זה הקורבן של הכישלון שלכם. מרים תכרורי היקרה נמצאת במקום טוב יותר מהג'ונגל הנפשע הזה".

החלון דרכו חדר הכדור שהרג את מרים א-תכרורי בוואדי ג'וז, 18 באפריל 2021. באדיבות המשפחה
"הממשלה לא מתעניינת". החלון שדרכו חדר הכדור, היום/באדיבות המשפחה

במשטרה מסרו כי "מעט לפני חצות, התקבל דיווח אודות אירוע אלימות בין משפחות בוואדי ג'וז שבמזרח ירושלים במהלכו בוצע שימוש בנשק, הושלכו בקבוקי תבערה ונורו זיקוקין. כתוצאה מכך נפצעו חמישה מעורבים שפונו לטיפול רפואי, מהם פצועה אחת בשנות ה-20 שמותה נקבע בבית החולים. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והחלו בפעולות להשבת הסדר תוך חקירת האירוע, איסוף ממצאים וביצוע סריקה לאיתור חשודים".

מנתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית עולה כי מדובר בקורבן השביעי בחברה הערבית החודש, וה-35 לשנת 2021. מאז תחילת השנה נרצחו ונהרגו 33 גברים ושתי נשים. ביותר מ-80% מהמקרים היה ‎מעורב נשק חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully