וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כסיף הגיש תלונה במח"ש לאחר התקיפה: "האלימות - פגיעה בריבונות הכנסת"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 20:20

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הגיע למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, בה מסר עדות מפקד תחנת שלם בעיר. בתיעוד מההפגנה במזרח ירושלים שבה השתתף כסיף, נראים כמה שוטרים מפילים אותו לרצפה וחובטים בו. "האלימות המשטרתית משתוללת", אמר

בווידאו: ח"כ כסיף הגיש תלונה במח"ש לאחר התקיפה/צילום: כאן חדשות, עריכה: אסף דרורי

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת הגיש היום (ראשון) תלונה במשרדי מח"ש בעקבות התקרית ביום שישי בה הותקף על ידי שוטרים במהלך הפגנה בשיח ג'ראח. בנוסף לכסיף, מפקד תחנת שלם בירושלים, סנ"צ רונן חזוט, הגיע גם הוא למח"ש למסור עדות על התקרית.

"כשהאלימות מגיעה מהאנשים שאמורים להגן על החוק, והיא סלקטיבית, אזי האלימות חמורה שבעתיים", אמר כסיף. "האלימות נגדי היא סימפטום. האלימות האמיתית היא לזרוק תושבים מבתיהם בשיח ג'ראח. זאת האלימות", הוסיף. "עשרה מפגינים נפגעו מרימוני ההלם. האלימות שהופנתה נגדי היא גם פגיעה בריבונות ובכבודה של הכנסת".

ח"כ עופר כסיף לאחר שהותקף בידי שוטרים בהפגנה בשכונת שיח ג'ראח במזרח ירושלים - 9 באפריל 2021. -, רויטרס
עופר כסיף בהפגנה בשיח ג'ראח, שישי/רויטרס, -

לאחר התקרית, גורמים בסביבת המפכ"ל קובי שבתאי אמרו לוואלה! כי הוא "מגבה באופן מלא" את השוטר שהכה את ח"כ כסיף. בסביבת המפכ"ל טענו כי שבתאי עיין בחומרים שהוצגו לו, וכי בידי המשטרה סרטון שבו נראה ח"כ כסיף כשהוא בועט קודם בשוטר ומכניס אצבע לעינו. "השוטרים הם לא הפקר ולא בשר תותחים", נמסר. "גם לחבר כנסת, יהיה אשר יהיה, אין מנדט להרים יד ולבעוט בשוטר".

בתיעוד מההפגנה, שנערכה נגד פינוי משפחות פלסטיניות, נראים כמה שוטרים דוחפים את כסיף, תופסים ומפילים אותו לרצפה - וחובטים בו באגרופים. המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פתחה בבדיקה, ומפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הורה על תחקור האירוע. האלימות שהופנתה כלפי כסיף כפי שנראה בסרטון זכתה לגינויים ברחבי המפה הפוליטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully