וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 נדרס למוות למוות בצאתו מגן שעשועים בדרום

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 19:30

הפעוט, שילה סעד, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, תוך כדי פעולות החייאה שאחריהם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועיכבו את הנהג החשוד בדריסה

זירת תאונת דרכים בכפר מימון במועצה אזורית שדות נגב, 2 באפריל 2021. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

פעוט בן שלוש נדרס למוות היום (שישי) במושב כפר מימון שבמועצה האזורית שדות נגב. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, תוך כדי פעולות החייאה, אולם כשעתיים לאחר מכן נקבע מותו.

התקרית התרחשה בשעות הצהריים, בזמן שהפעוט, שילה סעד, שהה בגן שעשועים במושב. בשלב מסוים הוא יצא ממנו, אז על פי החשד נפגע מרכב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ושוטרים שהוזעקו למקום עיכבו את נהג הרכב.

"שילה היה הילד הקטן מבין ששת ילדי המשפחה", סיפר אבי טייב, חבר המשפחה. "האב הוא חבר מועצת שדות נגב והאם מורה באולפנה. המשפחה מוערכת ואהובה ביישוב. זאת טרגדיה נוראית. הם היו ליד המכולת בכפר מימון והילד הלך לשחק עם אחיו בגן שעשועים סמוך. כשהוא רצה לחזור לאביו במכולת - רכב פגע בו".

גד שפרר, חובש מד"א שהוזעק לזירת התאונה סיפר כי "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית חולים כשמצבו קריטי".

טרם כניסת השבת, דוברות היישוב מסרה כי "בצער רב ובלב נקרע וכואב אנו מודיעים על פטירתו של הילד היקר רך שנקטף בדמי ימיו בתאונת הדרכים הנוראה ערב שבת וחג שביעי של פסח. אנו מחבקים ועוטפים את המשפחה והילדים באבלכם הכבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully