וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקקי ענק בחג החירות: "עומסים שלא זכורים כמותם"

31.3.2021 / 16:00

מאות אלפי ישראלים יצאו לטייל בחול המועד ובדרכים מורגשים עומסי תנועה כבדים. ראש המרכז לניהול תנועה בנתיבי ישראל מעריך כי העומסים הם ביטוי לתחושת הציבור ביציאה מהתמודדות עם הקורונה. "זו תקופת החופש הראשונה שניתן לצאת ולטייל בה, ומעט מאוד ישראלים יצאו לחו"ל"

מחסום נתיבי איילון יציאה מראשון לציון צפונה, 10 בינואר 2021. ראובן קסטרו
כחצי מיליון ישראלים בדרכים/ראובן קסטרו

מאות אלפי ישראלים יצאו לטייל ברחבי הארץ בחול המועד, ובכבישים מורגשים בימים האחרונים פקקי תנועה ועמוסים כבדים. "מדובר בעומסים שלא זכורים כמותם", אמר זאב גוטמן, ראש המרכז הלאומי לניהול תנועה של חברת נתיבי ישראל, "להערכתנו העומסים החריגים הם ביטוי לתחושת הציבור ביציאה מההתמודדות עם הקורונה. ראשית, כי למעשה זו תקופת החופש הראשונה שניתן לצאת ולטייל בה. שנית, השנה מעט מאוד ישראלים מבלים את חול המועד בחו"ל, כלומר יש כחצי מיליון ישראלים שמטיילים כעת ועושים דרכם בכבישים, שכתוצאה מכך פקוקים יותר".

בילוי חופשת פסח בקייקי כפר בלום, 29 במרץ 2021. מיכאל גלעדי, פלאש 90
"עומסים חריגים". מבלים בכפר בלום/פלאש 90, מיכאל גלעדי

"עם ישראל יצא לטייל במלוא עוצמתו והדרו", מוסיף גוטמן, "אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, זאת לאחר השלמת היערכות יסודית ומקיפה שנעשתה על בסיס תכנית עבודה סדורה וכוללת- הכנת רשת הכבישים, הפעלת אמצעים טכנולוגיים לשליטה ברמזורים ממרכז ניהול התנועה, ותפעול מערך ניידות השירות החינמי שלנו הפרוס ברחבי הארץ על מנת לספק מענה מהיר לרכבים הזקוקים לסיוע. כמו כן, עשרות צוותים מקצועיים נמצאים לאורכה ורוחבה של המדינה, על פני 98% מהכבישים הבינעירוניים שהקימה נתיבי ישראל - כל אלה כדי לצמצם ככל שניתן את עומסי התנועה"

לסיום קורא ראש המרכז הלאומי לניהול תנועה של החברה: "בכל מפגע דרך בו אתם נתקלים או חלילה אם נתקעים מכל סיבה טכנית עם רכבכם נגיע לסייע וכמובן בחינם - אנא דווחו לנו אל 2120* כדי שנשגר אליכם צוות מקצועי שיסייע בפתרון הבעיה ובכך ימנע עומסי תנועה כתוצאה מאותה בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully