וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה צרות לביידן: מייג'ור נשך אדם - ימים אחרי שחזר לבית הלבן

עובד בשירות הפארקים הלאומיים ננשך על ידי אחד משני הכלבים הנשיאותיים, שרק חזר לבית הלבן אחרי תקרית דומה החודש. דובר של הגברת הראשונה אמר כי אותו עובד עבר בדיקה רפואית לפני ששב לעבודתו

בווידאו: ג'יל ביידן עם הכלבים בבית הלבן/מתוך הטוויטר של הגברת הראשונה של ארה"ב

מייג'ור, אחד מכלביו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נשך אדם בבית הלבן ימים לאחר ששב מאימונים שעבר בעקבות תקרית דומה מוקדם יותר החודש. דובר מטעם הגברת הראשונה ג'יל ביידן אמר כי אותו אדם נבדק על ידי הצוות הרפואי של הבית הלבן "מתוך משנה זהירות" בטרם שב לעבודה.

מייג'ור בן השלוש הוא הצעיר משני הרועים הגרמניים של משפחת ביידן, והכלב המאומץ הנשיאותי הראשון. "הוא עדיין מסתגל לסביבה החדשה שלו והוא נשך מישהו בזמן שהלך", אמר מייקל לה רוזה, הדובר של הגברת הראשונה.

ברשת CNN דווח כי האדם שננשך הוא עובד בשירותי הפארקים הלאומיים, בעת שהיה במדשאה הדרומית, והוא נאלץ להפסיק את עבודתו כדי לקבל טיפול. בשירות הפארקים לא הגיבו לפניות של הרשת.

מייג'ור וצ'אמפ, הכלב השני של ביידן, הועברו לבית המשפחה בווילמינגטון, דלוואר, אחרי התקרית הראשונה שהתרחשה ב-8 במרץ. ב-CNN דווח אז כי מייג'ור קפץ, נבח ותקף אנשי צוות ואבטחה בבית הלבן.

הכלב מייג'ור במדשאות הבית הלבן, 24 בינואר 2021. רויטרס
הכלב המאומץ הראשון שמגיע לבית הלבן. מייג'ור בבית הלבן/רויטרס

ביידן הסביר אז כי מייג'ור עדיין מנסה להסתגל לאנשים הרבים שסביבו. "בכל פינה יש שני אנשים שאתה לא מכיר והם הולכים, והוא פועל כדי להגן", אמר הנשיא. "85% מהאנשים אוהבים אותו. כל מה שהוא עושה זה ללקק ולכשכש בזנב שלו. אבל אני מבין שחלק מהאנשים, באופן מובן, מפחדים מכלבים מלכתחילה".

משפחת ביידן אימצה את מייג'ור בתור גור ב-2018. צ'אמפ כבר בילה זמן מה בבית הלבן, כשביידן היה סגן הנשיא. ביידן השיב את חיות המחמד לבית הלבן אחרי ארבע שנות כהונתו של דונלד טראמפ, שלעג לרעיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully