וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: מזג האוויר הנוח נמשך, עלייה נוספת בטמפרטורות

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 14:16

ההתחממות האביבית תורגש בעיקר בהרים ובפנים הארץ, ואחר צהריים הרוחות הצפוניות יתחזקו לאורך החוף. מחר מזג האוויר יתהפך ותחול התקררות, ובחמישי כבר ייתכנו גשמים. כמאה אלף ישראלים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

בווידאו: מטיילים בפסח בשמורות ובגנים/צילום: רשות הטבע והגנים

היום השני של חול המועד ממשיך את המגמה האביבית, כשמזג האוויר ימשיך להיות נוח. היום (שלישי) יהיה מעונן חלקית עם עלייה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ, והן יהפכו לרגילות לעונה. בשעות הצהריים הרוחות הצפוניות יתחזקו לאורך החוף.

מחר תיעצר מגמת ההתחממות, ותחול ירידה במעלות החום. השמיים יהיו מעוננים חלקית, וכך גם בחמישי, אז כבר ייתכנו גשמים מקומיים וסופות רעמים יחידות בצפון הארץ. ירידה קלה נוספת בטמפרטורות תורגש, והן יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.

רשות הטבע והגנים מסרה כי כמאה אלף מטיילים ניצלו את מזג האוויר הנוח לטובת טיולים ברחבי הארץ, ופקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בעקבות עומסים, כל חופי איגוד ערים כנרת נסגרו הבוקר. באיגוד מסרו כי יש לפנות לחופים אחרים.

מזי מגנאג'י מוסקוביץ ראש אגף הסברה ברשות הטבע והגנים אמרה כי "לצערנו אנו עדים השנה לשאריות אשפה גדולות במיוחד שהושארו בשט. אנו שבים ומבקשים מהציבור לאסוף את האשפה שלו לטובת המטיילים הבאים אחריו ולטובת חיות הבר שנחנקות ונפגעות מפסולת האדם. עוד אנו מזכירים לציבור להיזהר בהדלקת האש ולערוך פיקניקים רק במקומות המסומנים והמיועדים לכך".

מטיילים בשמורת הטבע עין אפק 29 במרץ 2021. תמר עבדת, רשות הטבע והגנים, אתר רשמי
מטיילים בשמורת הטבע עין אפק, אתמול/אתר רשמי, תמר עבדת, רשות הטבע והגנים

אתמול, ביום הראשון של חול המועד, טיילו כ-170 אלף מטיילים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים.

בין הגנים הלאומיים בה הורגשה תנועת מטיילים רבה היו קיסריה עם כ-4,200 מטיילים, ירקון-תל אפק ומצדה עם כ-3,000 מטיילים בכל אחד מהם ואשקלון, בית גוברין ואשכול (הבשור) עם כ-2,300 מטיילים בכל אחד מהם. בין שמורות הטבע בלטו שמורת הטבע עין גדי עם כ-2,600 מטיילים והבניאס עם כ-2,200 מטיילים.

בנוסף, כ-6,000 מטיילים בחרו ללון בחיק הטבע באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ. בין החניונים הבולטים היו חורשת טל, אכזיב ומעיין חרוד.

בילוי חופשת פסח בקייקי כפר בלום, 29 במרץ 2021. מיכאל גלעדי, פלאש 90
נופשים בכפר בלום, אתמול/פלאש 90, מיכאל גלעדי

עשרות אלפי ישראלים נפשו בחופי הכנרת, כשחלק מהחופים נסגרו עקב עומס בשוהים, בהם חוף שקמים ולבנון.

"נפלא לראות שוב את החופים השקטים, מתמלאים בנופשים שנהנים ממזג אומר מצויין, ציוץ הציפורים, רחש הגלים, מרחבים, אוויר נקי וכינרת מלאה. מגיע לכל עם ישראל נופש רגוע, רק אנא שמרו על הנקיון. השקענו רבות בשדרוג תשתיות, גיזום ונקיון, נשמח אם כל אחד ישאיר אחריו חוף נקי", אמרה דנה בכר מאיגוד ערים כנרת.

עננים בחוף הצוק, 28 במרץ 2021. ראובן קסטרו
חוף הצוק, אתמול/ראובן קסטרו

מידות החום הצפויות היום והלילה: בירושלים מ-8 מעלות היום ועד 15 מעלות בלילה; בתל אביב מ-11 מעלות היום עד 19 בלילה; בחיפה 16 היום עד 12 בלילה; צפת 17-10; קצרין 22-9; טבריה 24-9; נצרת 17-9; עפולה 21-7; בית שאן 25-10; לוד 20-9; אשדוד 18-12; עין גדי 24-16; באר שבע 19-10; מצפה רמון 13-7; אילת 26-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully