וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שרדה שלושה שבועות תקועה בביוב - בזכות פחית ג'ינג'ר אייל

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 0:06

תושבת פלורידה שדווחה כנעדרת נמצאה 3 שבועות לאחר מכן עירומה בבור ניקוז קוראת לעזרה. היא סיפרה שיצאה לשחיה בתעלה כשנתקלה בדלת מסתורית, התעקשה לבדוק לאן היא מובילה ומצאה עצמה תקועה בתעלות הביוב. אמא שלה מטילה ספק באמינותה: "היא עושה שטויות כשהיא מסוממת"

לינדזי קנדי, תושבת דלריי ביץ', פלורידה בת 43, נמצאה שוכבת עירומה ומכוסה בעפר בבור ניקוז לאחר שדווחה כנעדרת לפני כשלושה שבועות. בשלישי שעבר שירותי החירום מיהרו למקום בזכות דיווח שהתקבל מעוברת אורח ששמעה קולות המגיעים מפתח הניקוז. צוות התפעול המיוחד של שירותי הכבאות המקומי הצליח להסיר את סורג פתח הניקוז, להוריד סולם ולהוציא את קנדי מהבור שהגיע לעומק של 2.5 מטרים.

"עוברת אורח שמעה רעש שמגיע מפתח ניקוז מי הגשם", אמרה דני מוסצ'לה, משירותי הכבאות של דלריי ביץ', "היא שמעה אישה צועקת. היא אכן, להפתעתה, מצאה אישה תקועה בבור הניקוז הזה".

במזל, קנדי סבלה מפציעות קלות בלבד ומצבה היה טוב יחסית, היא החלימה בבית החולים ומשם עברה לחיק משפחתה. "היא לא הצליחה לעמוד", סיפרה מוסצ'לה. "לא היו עליה בגדים. היא הייתה מלוכלכת מאוד. היו לה כמה פצעים שטחיים. ברכיה היו משופשפות מהזחילה במנהרות. רק לחשוב על אדם שתקוע שם לכל זמן שהוא, זה מזעזע".

על פי דו"ח המשטרה, קנדי דווחה כנעדרת לפני כמעט שלושה שבועות בידי בן זוגה. "זו הייתה ללא ספק אחת התקריות המוזרות והביזאריות ביותר אליהן נקראו השוטרים שלנו", אמר קצין המידע לציבור של משטרת דלריי ביץ', טד ווייט, למהדורת החדשות המקומית של Local10.

לאחר שהתאוששה, קנדי סיפרה לחוקרים שהיא יצאה לשחייה בתעלה ליד ביתו של החבר שלה, שם מצאה "דלת מסתורית" שהובילה למנהרה. היא המשיכה במנהרה לאורך זמן רב, לדבריה, עד שהגיעה למערכת הביוב. דו"ח המשטרה שפורסם כולל את טענותיה כי הסתובבה במערכת הביוב במשך כשלושה שבועות לפני שראתה מעט אור וצעקה לעזרה.

אישה שרדה שלושה שבועות תקועה בביוב. DELRAYBEACHFIRERESCUE/FACEBOOK, צילום מסך
שרדה שלושה שבועות תקועה בביוב עד שעוברת אורח שמעה אותה צורחת/צילום מסך, DELRAYBEACHFIRERESCUE/FACEBOOK

השוטרים אמרו שהיא נראית "צלולה מאוד" ולא עומדת בקריטריונים לאשפוז. לעומת זאת אמה סיפרה למשטרה כי לבתה יש היסטוריה של מחלות נפש והיא משתמשת לעתים קרובות בסמים לא חוקיים. בדו"ח המשטרה נכתב: "האם הצהירה שלקנדי יש ניסיון רב בלעשות דברים מוזרים ולקבל החלטות גרועות כשהיא תחת השפעת סמים".

צפו בתמונות נוספות ממאמצי החילוץ:

איך היא שרדה והאם היא באמת הייתה 3 שבועות בביוב?

קנדי סיפרה לשוטרים שהיא נתקלה בפתח ליד חלק רדוד של התעלה וזיהתה שם מנהרה. "היא טענה שהיא הייתה סקרנית לאן המנהרה מובילה והמשיכה לעקוב אחריה", נכתב בדוח המשטרה. "המנהרה הזו הובילה למנהרה אחרת וכן הלאה - עד שההיא הבינה שהיא אבודה".

קנדי אמרה לרשויות שהיא ניצלה בזכות פחית גינג'ר אייל סגורה שמצאה בתוך צינורות הביוב - אותה שתתה במשורה במשך 3 השבועות בהן שהתה בביוב.

בתקשורת המקומית דווח שהחוקרים אינם בטוחים כמה זמן קנדי אכן היתה בביוב, והמשטרה עדיין בודקת את אמיתות גרסתה, כיוון שפתח הביוב בו נמצאה אינו מחובר כלל למערכת הניקוז והתעלות של העיר. במקום זאת, הרשויות בוחנות אפשרות שהיא הגיע לשם מתעלה סמוכה לבית של החבר בו שהתה והוסיפו כי אינם יכולים לאשר אם היא אכן הייתה מתחת לפני האדמה במשך שלושת השבועות המלאים בהם נעדרה.

חברים של משפחתה מסרו כי היא נמצאת כעת בבית אמה וכי המשפחה מאמינה לגרסה שמסרה למשטרה ומבקשת לכבד את פרטיותה בזמן שהיא מתאוששת ומחלימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully