וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לה: הכפילה של מייגן מרקל רוצה לפרוש בגלל הטרלות ברשת

27.3.2021 / 17:47

שרה מלאנגה טוענת שהיא הפכה להיות שק החבטות של אנשים ששונאים את אשתו של הנסיך הארי. היא גם טוענת שהטינה כלפיה התעצמה מאז הריאיון השנוי במחלוקת של הזוג המלכותי אצל אופרה ווינפרי

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

לא פשוט להיות מייגן מרקל, אבל מסתבר שגם ממש לא פשוט להיות הכפילה שלה. שרה מלאנגה בת ה-38, מרוויחה 300 ליש"ט על כל הופעה שלה ככפילה של מרקל, אולם היא חשפה שהיא סובלת לאחרונה מאיומים על חייה והערות פוגעניות ומטרידות אחרי הריאיון השנוי במחלוקת של מרקל והנסיך הארי לאופרה ווינפרי.

שרה, אמא לשניים שגרה בצפון מערב אנגליה, טוענת שמטרילים אותה ברשת ומשתמשים בה כ"שק חבטות" רק בגלל שמייגן אשתו של הנסיך הארי לא פופולארית ולא נאמנה בעיני מספר בריטים למשפחת המלוכה.

למרות שהיא לא הייתה יכולה לעבוד בזמן הקורונה, שרה חוששת שהקריירה המשגשגת שלה כככפילה של דוכסית סאסקס יכולה להיקטע- בגלל שהפופולאריות של השחקנית האמריקאית לשעבר נמצאת בצלילה ברחבי בריטניה.

דומה או לא? הכפילה של מייגן

צפו בה מספרת על הקשיים אחרי הראיון של אופרה

"יש אנשים שמרגישים שמייגן מנהלת מלחמה נגד משפחת המלוכה", סיפרה שרה לתקשורת הבריטית, "הם לא יכולים להגיע למייגן אז הם משתמשים בי כשק החבטות שלהם. אני מקבלת הודעות מאנשים שאומרים לי שאני מחפשת תשומת לב ושאני צריכה להתבייש בזה שאני מייצגת את מייגן. זה פוגע". חלק מהמגיבים אפילו הפצירו בה לפרוש משום שמייגן היא עכשיו "האישה הכי שנואה בעולם" וטענו ש"היא ראויה לאותו יחס בגלל שהיא מחקה אותה".

מייגן ובעלה הנסיך הארי הודיעו שהם עוזבים את משפחת המלוכה בינואר שעבר ומאז הפופולאריות של מייגן צנחה ואיתה גם הקריירה של הכפילה שלה. אלא שהיא טוענת שהטינה אליה התגברה מאוד מאז הריאיון של הצמד המלוכתי לאופרה ווינפרי, שבו מייגן האשימה גורמים ממשפחת המלוכה בגזענות נגדה ונגד בנה ארצ'י.

צפו בה בפעולה ככפילה של מייגן - אולי הפעם האחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully