וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 נעצר בחשד שתקף מינית נשים ברחובות תל אביב

17.3.2021 / 14:52

הנער, תושב העיר, נעצר לאחר חקירה סמויה שהחלה בעקבות קבלת תלונות עם מאפיינים זהים. הוא חשוד בתקיפות מיניות, מעשים מגונים באלימות וניסיון אונס. מעצרו הוארך עד מחר. "הילד מכחיש את החשדות, המעצר טראומתי עבורו", טענה עורכת דינו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
תקיפות עם מאפיינים דומים/ראובן קסטרו

נער בן 12 נעצר היום (רביעי) בחשד שתקף מינית נשים ברחובות בתל אביב. הנער, תושב העיר, חשוד בסעיפים של תקיפות מיניות, מעשים מגונים באלימות וניסיון אונס. בית משפט לנוער האריך את מעצרו עד מחר.

החקירה החלה בעקבות קבלת תלונות עם מאפיינים דומים, שכללו תקיפה מינית של נשים בזמן שצעדו ברחוב באזורים שונים בתל אביב. החוקרים ניהלו חקירה סמויה, וביצעו תצפיות ומעקבים לצד איסוף ממצאים. אמש, עם קבלת דיווח נוסף על חשד לתקיפה מינית של נערה, הצליחו להגיע לנער ולהביא אותו לחקירה.

עו"ד עידית קן ציפור, שמייצגת את הנער מטעם הסנגוריה הציבורית, טענה כי "מדובר בילד צעיר מאוד שמכחיש את החשדות. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם כדי לצמצם את משך המעצר שהינו טראומתי עבור ילד צעיר".

מוקדם יותר היום, נעצר תושב באר שבע בן 30 נבחשד שביצע עבירות מין בעובדות בעסק אותו הוא מנהל בעיר, סניף של רשת "קפה קפה". המשטרה עיכבה את החשוד לחקירה ובסיומה הוחלט לעצור אותו. היום הוא יובא לבית משפט.

מהרשת נמסר בתגובה כי הם "מזועזעים מהמעשים הנפשעים המיוחסים לזכיין הרשת בסניף יס פלנט בבאר שבע. אנו מוקיעים כל פגיעה בעובדים וכל עבירה על החוק ומקפיאים לאלתר את הזיכיון לזכיין הנחשד במעשים החמורים. אם יוכחו ההאשמות אנו נשלול את הזיכיון לצמיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully