וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שמרון הגיש תביעה נגד איש העסקים שטען לחוזה סודי בין בני הזוג נתניהו

16.3.2021 / 19:38

מקורבו של ראש הממשלה תבע את איש העסקים דוד ארצי, שלטענתו נחשף לחוזה שערך עורך הדין בין הזוג וקובע כי שרה נתניהו תוכל לכאורה להיכנס לדיונים סודיים ולאשר מינויים בכירים. שמרון תובע מארצי 425 אלף שקלים: "מספר סיפור מעשה מופרך מן היסוד שכולו דיבה חמורה"

עו"ד דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיש היום (שלישי) תביעה נגד איש העסקים דוד ארצי. זאת, בשל דבריו של האחרון לפיהם שמרון הראה לו חוזה שערך בין בני הזוג נתניהו, הקובע כביכול כי שרה נתניהו תוכל להיכנס לישיבות ולדיונים הסודיים ביותר, וכן תאשר את המינויים של הרמטכ"ל, ראש המוסד ראש השב"כ.

התביעה, בגובה 425 אלף שקלים, הוגשה לבית משפט השלום ברמלה. "הנתבע מספר סיפור מעשה, מופרך מן היסוד שכל כולו דיבה חמורה המופנית כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כנגד רעייתו, גב' שרה נתניהו, וכנגד התובע", נטען בתביעה. "מדובר בפרסום שכל כולו שקר וכזב המהווה לשון הרע באופן מובהק".

עו"ד, דוד שמרון עם כניסתו לבית המשפט המחוזי בירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
"פרסום שכל כולו שקר וכזב". עו"ד שמרון/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

דבריו של ארצי פורסמו לפני כשבוע, בצורת סרטון שהופץ באינטרנט בו הוא מרואיין על ידי העיתונאי לשעבר דן רביב. הוא טען כי שמרון הראה לו את החוזה כשישבו יחד בבית קפה בכפר סבא בשנת 1999, אז נתניהו כיהן כראש הממשלה. לדבריו, החוזה כלל גם איסור על נתניהו לנסוע לחו"ל ללא רעייתו לנסיעות הכוללות לינה, וכן איסור להוריש רכוש לבתו של נתניהו מנישואים קודמים.

בשבוע שעבר סיפר ארצי בריאיון ל-103FM כיצד הגיע לידיו החוזה לכאורה. בעבר, היה מקורב לנדבנית גיטה שרובר, שפרקליטה היה דוד שמרון, מקורבו של נתניהו, והיא הכירה בין השניים. כעבור כמה חודשים, לדבריו, שמרון התקשר אליו וביקש להיפגש.

"שמרון עומד מולי עם דמעות ואומר 'דוד היא פיטרה אותי. האיש היחיד שיכול לשכנע אותה שאני אמשיך זה אתה'. אז, להפתעתי, מהתיק החום המרופט שלו הוא מוציא לי הסכם ואומר 'אני לא טיפש, אם ביבי ושרה נתניהו לקחו אותי לעשות להם חוזה, אז מישהו כמו ראש ממשלה מעריך אותי'", סיפר ארצי.

"הוא מוציא את ההסכם ונותן לי לקרוא. ההסכם עסק גם בנושאים לוגיסטיים כמו מסעדות, ספר וכו'. אז הגעתי לסופו של ההסכם וכתוב שהגברת מאשרת את הרמטכ"ל, את ראש השב"כ ואת ראש המוסד. זה היה סעיף אחד לפני האחרון, ההסכם היה 15 עמודים".

עוד בוואלה!

סערה בעקבות עדות על חוזה סודי בין הזוג נתניהו: "נגיש תביעה"

לכתבה המלאה
דוד ארצי. יוסי אלוני, מעריב, אתר רשמי
לא נמצאו סימנים שמעידים על אמירת שקר בבדיקת פוליגרף שביצע. דוד ארצי/אתר רשמי, יוסי אלוני, מעריב

העיתונאי שפרסם את העדות של ארצי, דן רביב, אמר כי הוא "מכיר אותו עשרות שנים, אמרתי דוד דובר אמת. מה גם שזה גובה בשני פוליגרפים שנעשו על ידי שני הכתבים הבכירים שפנינו אליהם. בשניהם דוד יצא דובר אמת". בבדיקת פוליגרף שערך העיתונאי בן כספית לארצי, לא נמצאו סימנים שמעידים על אמירת שקר בשאלות הרלוונטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully