וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל חיים: איבריו של רוכב האופניים רועי סדן הושתלו בשלושה חולים קשים

13.3.2021 / 23:46

בהסכמת בני משפחתו, שני כבדים, כליה ולבלב מגופו של סדן נתרמו לשני גברים בשנות ה-50 לחייהם ולאישה בת 35. מבצע ההשתלות בבית החולים איכילוב נערך במשך 24 שעות בהשתתפות 50 אנשי צוות. הלווייתו של רוכב האופניים, שנפגע מאוטובוס בכניסה לקיבוץ ראש הנקרה, תתקיים מחר

בווידאו: רוכב האופניים הישראלי רועי סדן נפגע ממפולת סלעים/עריכה: ניר חן

איבריו של רוכב האופניים רועי "ג'ינג'י" סדן הושתלו במהלך סוף השבוע בשלושה חולים קשים. זאת, לאחר שמשפחתו הסכימה לתרום את איבריו בעת שנקבע מותו מפגיעת אוטובוס בכניסה לקיבוץ ראש הנקרה בו התגורר.

מרתון ההשתלות נערך בבית החולים איכילוב בתל אביב במשך 24 שעות, ובמסגרתו שני גברים בני 51 ו-53 ואישה בת 35 זכו לחיים חדשים בזכות שני כבדים, כליה ולבלב מגופו של סדן בן ה-39. שלושתם מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים.

רועי סדן המכונה "ג'ינג'י" נפצע במפולת סלעים - IFB עם זיו בילאוס, קונסול ישראל בהודו. -, מערכת וואלה!
איבריו נתרמו לשלושה חולים קשים. סדן/מערכת וואלה!, -

את המבצע ההשתלות ניהל ד"ר ניר לובצקי, מנהל המחלקה לניתוחי כבד, דרכי מרה ולבלב והשתתפו רופאים ממערכי הכירורגיה, ההרדמה, טיפול נמרץ והכבד, ביחד עם צוותי סיעוד ותיאום השתלות. מבית החולים נמסר כי "בסך הכול למעלה מ-50 איש, כולל שישה מרדימים ורופאי טיפול נמרץ, עבדו מסביב לשעון במהלך השבת לביצוע מבצע ההשתלות הענק שהסתיים בהצלחה".

עוד בוואלה!

נקבע מותו של הישראלי שהקיף את העולם על אופניו - ונפגע מאוטובוס ליד ביתו

לכתבה המלאה

סדן התפרסם ברחבי העולם כהרפתקן שהקיף את כדור הארץ ברכיבת אופניים. התאונה אירעה ביום שלישי בסביבות השעה 14:30, כשאוטובוס של חברת יונייטד טורס נע על כביש 4 מצפון לדרום לכיוון נהריה. בקטע הכביש שבו אירעה התאונה יש נתיב אחד לכל כיוון, שוליים צרים ומעקה בטיחות. סדן נע באותו כיוון, על השוליים. כשסטה שמאלה נפגע על ידי האוטובוס, והושלך לתעלה בצד שמאל של הדרך.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר שחזר הדופק פינו אותו לבית החולים בנהריה. מהמרכז הרפואי נמסר כי הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומחבלת ראש, ואתמול נקבע מותו. הלווייתו של סדן תתקיים מחר בשעה 14:30 בקיבוץ ראש הנקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully