וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של הישראלי שהקיף את העולם על אופניו - ונפגע מאוטובוס ליד ביתו

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 14:20

רועי סדן, המכונה "ג'ינג'י", נפצע בתאונה לפני יומיים ליד קיבוץ ראש הנקרה, שבו התגורר. מסעו סביב העולם החל באלסקה ב-2007 ונמשך כארבע וחצי שנים, במהלכן גמא 66 אלף קילומטרים תוך שהוא חוצה 42 מדינות

בווידאו: רוכב האופניים הישראלי רועי סדן נפגע ממפולת סלעים/עריכה: ניר חן

רוכב האופניים רועי סדן מת היום (שישי), לאחר שנפגע מאוטובוס סמוך לכניסה לקיבוץ ראש הנקרה שבו התגורר כשנסע על אופניו. סדן בן ה-39 התפרסם ברחבי העולם כהרפתקן שהקיף את כדור הארץ ברכיבת אופניים. משפחתו החליטה לתרום את איבריו.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד לו. "אני כואב את לכתו של רועי 'גינג'י' סדן, איש ספורט והרפתקאות ברמ"ח איבריו", מסר טרופר, "רועי היה אחד מהישראלים מעוררי ההשראה. הוא עשה לנו שירות טוב בעולם, ובעיקר הראה לנו שאין דבר שאינו אפשרי. יהי זכרו ברוך".

התאונה אירעה שלשום בסביבות השעה 14:30, כשאוטובוס של חברת יונייטד טורס נע על כביש 4 מצפון לדרום לכיוון נהריה. בקטע הכביש שבו אירעה התאונה יש נתיב אחד לכל כיוון, שוליים צרים ומעקה בטיחות. סדן נע באותו כיוון, על השוליים. כשסטה שמאלה נפגע על ידי האוטובוס, והושלך לתעלה בצד שמאל של הדרך.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר שחזר הדופק פינו אותו לבית החולים בנהריה. מהמרכז הרפואי נמסר כי הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומחבלת ראש, והבוקר נקבע מותו.

רועי סדן המכונה "ג'ינג'י" נפצע במפולת סלעים - IFB עם זיו בילאוס, קונסול ישראל בהודו. -, מערכת וואלה!
המשפחה החליטה לתרום את איבריו. רועי סדן/מערכת וואלה!, -

המשטרה מסרה שפתחה בחקירה עם קבלת הדיווח על תאונת הדרכים שהתרחשה בכניסה לקיבוץ. בוחני תנועה של המשטרה שהו שעות בזירת התאונה ועיכבו לחקירה את נהג האוטובוס, תושב רמת גן בן 66.

חובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפר כי סדן "שכב בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאוטובוס. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשהוא מורדם ומונשם, במצב קשה ויציב".

מסעו של סדן, המכונה "ג'ינג'י", סביב העולם, החל באלסקה ב-2007 ונמשך כארבע וחצי שנים, במהלכן גמא 66 אלף קילומטרים תוך שהוא חוצה 42 מדינות. סדן ערך את המסע לבדו, ללא תמיכה של צוותים לוגיסטיים כלשהם. זו לא הייתה התאונה הקשה הראשונה שלו. ב-2015 הוא נפגע קשה ממפולת סלעים במהלך מסע בצפון הודו, נפצע קשה וחולץ. בשנים האחרונות התפרנס כמרצה מבוקש על אודות מסעותיו והלקחים הנלמדים מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully