וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: "פופאי הרוסי" מודה שעשה טעות כשניפח את זרועותיו והוא כעת בסכנת שיתוק ואפילו מוות

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 0:05

קיריל טרשין בן ה-24, שהזריק לעצמו חומרים מסוכנים בזרועות כדי לנפח אותן למימדים מפלצתיים, חייב כעת לעבור ניתוח דחוף להסרת השתלים. אלא שהניתוח עלול לפגוע לו בעצב מרכזי ואפילו לגרום למותו. רגע לפני הוא מתוודה: "עשיתי את זה בגלל טיפשות. לא חשבתי על ההשלכות".

קיריל טירשין, פופאיי הרוסי, עם החברה שלו - רגע לפני שהוא נכנס לניתוח/@ruki_bazuki_official

זוכרים את "פופאיי" הרוסי? קיריל טרשין, שניפח את שרירי זרועותיו לגודל של 60 ס"מ כדי להיראות כמו דמות הקומיקס האהובה, הסתבך שוב ושוב ו"כיכב" במדור הזה כבר כמה פעמים? כעת מסתבר שהוא עלול לאבד את התחושה בזרועותיו ואפילו חמור מכך. טרשין בן ה-24 שהזריק חומרים אסורים לזרועות בכדי לנפח אותן, היה אמור לעבור ניתוח להוצאת השתלים לפני שהחלה מגיפת הקורונה.

אלא שהניתוח נדחה והוא צריך כעת לעבור סדרת ניתוחים נוספים בזרועות הפגועות שלו. "אני רק בן 24 והמערכת החיסונית שלי צריכה להתמודד עם דלקות ואני לא יודע מה יהיה", אמר קיריל, "בגלל זה התחלתי לעשות ניתוחים כדי להיפטר מהסיוט הזה. העליתי את מסת השריר שלי כשהייתי בן 20 בגלל טיפשות. לא חשבתי על ההשלכות".

קיריל שוכנע "להציל את חייו" ולהסיר את השתלים בעזרתה של הדוגמנית אלאנה ממאבה, 33, שנשואה לפאבל ממאייב כדורגלן נבחרת רוסיה לשעבר ומובילה קמפיין לסיוע לקורבנות ניתוחים פלסטיים גרועים. אלא שדימיטרי מלניקוב, מנתח שפגש את קיריל הזהיר אותו שהוא יכול אפילו למות אם הניתוח להסרת השתלים לא יצליח.

עוד בוואלה!

"פופאי" הרוסי נכנס לזירת ה-MMA ולמד שיעור כואב

לכתבה המלאה

בהתחלה זה היה גימיק נחמד, עכשיו זה כבר סכנת חיים. קיריל והזרועות

טרשין הזריק לעצמו כמויות אדירות של כימיקל מסוכן לשרירים כדי לפתח שרירי פופאי עצומים וחסרי פרופורציות. את המהפך הראשון שלו הוא עשה לפני שלוש שנים, כשהזריק לעצמו 250 מ"ל של החומר סינטול, שמן שמשמש מפתחי גוף. מאז הוא הזריק לזרועותיו לא פחות משישה ליטרים של ג'ל פטרולאום (וזלין). השרירן הרוסי שזרועותיו מגיעות להיקף של 60 ס"מ כבר עבר ניתוח מציל חיים כשהחומר המוזרק החל לחסום את זרימת הדם וליצור רקמות מתות. הוא הובהל בדחיפות לבית החולים לאחר שנאמר לו כי הוא עלול לעבור קטיעת ידיים ואף למות אם לא יסיר בדחיפות את הג'ל שמקיף את שריריו. למרות הניתוח - הבעיות לא עברו ומצבו ממשיך להיות מסוכן.

כעת הוא רק מנסה להיפטר מהשתלים האלו, אבל מודע לסיכון הגדול: "אני ממש מפחד, אלוהים ישמור. הניתוח עלול לפגוע בעצב שיגרום לי לשיתוק בידיים. אני ממש מודאג מזה. הייתי צריך לחשוב על זה מבעוד מועד. אני מאשים רק את עצמי, רק אני אשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully