וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פופאי" הרוסי שכמעט הרג את עצמו עומד לעבור ניתוח קיצוני נוסף - ולהפוך לאישה

9.3.2018 / 0:04

קיריל טרשין ניפח את שרירי זרועותיו לגודל של 60 ס"מ כדי להיראות כמו דמות הקומיקס האהובה, פופאי המלח. כעת, אחרי שסיכן את חייו, הוא כבר בונה על הניתוח הבא - שיהפוך אותו לאישה

פופאיי הרוסי מציג את השרירים שלו/s_1_a_c_k_3_r/

נראה שעל אף אזהרות הרופאים, קיריל טרשין בן ה-21 ממשיך לעשות הכול כדי למות בטרם עת. טרשין הזריק לעצמו כמויות אדירות של כימיקל מסוכן לשרירים כדי לפתח שרירי פופאי עצומים וחסרי פרופורציות - וכעת הוא בונה על הזרקות נוספות, ניתוחי פנים וניתוח הגדלת חזה שיהפוך אותו לאישה עם שרירי יד מפחידים.

את המהפך הראשון שלו הוא עשה לפני כשנה, כשהזריק לעצמו 250 מ"ל של החומר סינטול, שמן שמשמש מפתחי גוף. מאז הוא הזריק לעצמו שישה ליטרים של החומר המסוכן, עד ששרירי זרועותיו הגיעו לגודל של 61 ס"מ - והוא לא מתכוון לעצור עד שיגיע ל-70 ס"מ. טרשין, שמגיע מהעיר פיאטגורסק, שבדרום מערב רוסיה, חולק סרטונים ותמונות של ידיו העצומות ברשתות החברתיות במטרה לגייס מיליון עוקבים ולהפסיק לעבוד.

קיריל טרשין. CEN/slacker26rus, צילום מסך
שרירי פופאי שעלולים להביא למותו/צילום מסך, CEN/slacker26rus

עוד ב"אסור לפספס":

הוא מודה שהחליט לצרוך כימיקלים כשהבין שתהליך האימונים איטי לו מדי - אולם לא הפסיק מאז להתאמן. "כדי להגיע לגודל הזה, צריך להזריק ליטרים. כשהזרקתי לראשונה עלה לי החום ל-40 מעלות. שכבתי במיטה, הרגשתי שאני הולך למות ואז הכל הסתדר". כעת הוא כבר בונה על השינוי הקיצוני הבא שיעשה בגופו: ניתוח הגדלת חזה. לא ברור אם הוא בונה על שינוי מגדר מלא או רק על מראה, אבל בתמונות החדשות שלו ניתן לראות אותו כבר מדגמן כאישה - עם שיער בלונדיני, נצנצים על הגוף ואיפור כבד.

החייל לשעבר, שפרש מהצבא רק בקיץ שעבר, מתכנן לעבור גם ניתוח בפניו, "אמשיך להגדיל את זרועות הידיים שלי, אגדיל את החזה, וברגע שאסיים עם החלק העליון של הגוף שלי, אעבור לפרצוף". בראיון לערוץ היוטיוב, Hard Play, הוא חשף שמשקל גופו גדל מ-62.1 ק"ג ל-68 ק"ג מאז התחיל בהזרקות. אל תטעו - בעוד החומר מגדיל את זרועותיו - הוא אינו מעניק לו כוח נוסף. למעשה השרירים רק נראים מפותחים - אבל הם לא כאלה. טרשין הוסיף שהמראה הביזארי שלו השיג לו גם ג'וב מעניין: השתתפות בסרט פורנו. הוא עדיין שוקל את ההצעה.

החומר סינטול מוזרק לתוך השרירים כדי לשנות את צורתם. הוא אינו חוקי אולם ניתן למצוא אותו זמין לרכישה ברשת (אל!). הוא מורכב מ-85 אחוזי שמן, 7.5 אחוזי לידוקאין ו-7.5 אחוזי אלכוהול. רופאים מזהירים שהחומר עלול לגרום לתסחיפים ריאתיים, נזק עצבי, דלקות, שבץ וציסטות מלאות בשמן או כיבים בשריר. פרופסור יבגני לילין אמר: "לא כרגע, אבל סביר מאוד שהוא ייאלץ לקטוע את הידיים שלו בעתיד. יום אחד יווצר אבצס, אז תווצר דלקת והוא יהיה בסיכון לשבץ. הדבר הגרוע הוא שהוא כבר הזריק לעצמו את החומר וזה יישאר בשרירים שלו למשך 5 עד 7 השנים הבאות, גם אם יחליט לא להזריק עוד". אין לו כוונה כזאת, מן הסתם. הוא ממשיך בהזרקות, על אף שההשפעה אינה חזקה כבעבר.

קיריל טרשין. CEN/slacker26rus, צילום מסך
המראה החדש של קיריל טרשין/צילום מסך, CEN/slacker26rus

רופאיו הביעו דאגה לגביו בעבר. "הוא עלול לאבד את האפשרות להזיז את ידיו. הוא לא יוכל להרים דברים. הוא גם יכול להפוך לנכה", אמר אחד הרופאים, "בזרועותיו של האיש הזה יש רקמות שהשתנו מבחינה פתולוגית והם נראים כמו ג'לי. הם מזוהמים ודלקתיים, אלה אבצס. אי אפשר להיפטר מהם". מפתח שרירים בשם קיריל סיצ'ב הסכים איתם: "אפשר לראות את זה בפניו. יש שם משהו לא בריא. זה אדם שזקוק לעזרה רפואית אמיתית - לא רק כדי לשאוב את ידיו ולנקות את דמו, אלא גם עזרה פסיכיאטרית".

קיריל טרשין. CEN/slacker26rus, צילום מסך
המראה החדש של קיריל טרשין/צילום מסך, CEN/slacker26rus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully