וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזאת מצאה אהבה - אז היא גידלה את הזקן שמעולם לא האמינה שתגדל

2.3.2018 / 0:14

לנובה גלקסיה בת ה-26 תמיד היה סינדרום מוזר שגרם לשיער פנים רב לגדול על פניה. כעת, לאחר שמצאה קשר זוגי תומך, החליטה להפסיק להתגלח - והיא מעולם לא היתה מאושרת יותר

BeardedBabe

נובה גלקסיה, כעת בת 26, סובלת מאז ילדותה מסינדרום PCOS (תסמונת השחלות הפוליציסטיות), שגורם לה לגדל שיער פנים בקצב מסחרר, וגרם לה לאורך השנים לגלח את פניה בתדירות רבה. "בבית הספר התיכון אחד הבנים הצביע על הפנים שלי ואמר שיש לי זקן טוב יותר משלו אי פעם יהיה", סיפרה לאחרונה. "בשלב הזה הייתי מתגלחת מדי יום לפני בית הספר. הזקן נהיה עבה מאוד והייתי נכנסת לפאניקה אם הייתי שוכחת את סכין הגילוח שלי. הייתי מתעוררת מוקדם ומתגלחת, מעמידה פנים שאני במקלחת, פשוט לא יכולתי לראות את עצמי עם זקן. פחדתי שאנשים ישתגעו אם אתן לשיער שלי לגדול".

אבל החיים של נובה השתנו ברגע שהכירה ב-2012 את אש, דוגמן שלא מזדהה כגבר או אישה. אש אפשר לנובה להתנהג כפי שהוא רוצה להתנהג, כפי שנוח לה. "ראיתי אותו על המסלול וחשבתי לעצמי שהוא חמוד. התחלנו לדבר והבנתי שלדוגמן המדהים הזה ולי יש הרבה במשותף".

עוד בנושא:

האישה שנתנה לזקן שלה לגדול, והפכה לחביבת הגברים
איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה והאם היא גוססת?

ככה היא גידלה את הזקן

נובה הרגישה יותר ויותר בנוח לדבר על הסינדרום שלה ובאוקטובר 2017 החליטה לזרוק את סכין הגילוח לפח, ופשוט לגדל את הזקן באופן טבעי. "אני מת על הזקן שלה", אמר אש. "כן, אנשים עוצרים ובוהים בנו, ושואלים את נובה שאלות על המין שלה, אבל היא מעולם לא היתה שמחה יותר וזה גורם לי להיות גאה. אני מעריץ אותה, את הזקן שלה, את הכל".

עוד באותו נושא

דוגמנית עם שיער פנים: "אני אוהבת את הזקן שלי, ואני אוקיר אותו לנצח"

לכתבה המלאה

גלקסיה סיכמה ואמרה: "אנשים האשימו אותי שאני מתחזה לאישה, או שהם חושבים שאני טרנסית, אבל לא אכפת לי. זה לא עלבון להיות טרנסית, ואני לא. עם הזקן ההיפסטר שלי, אני שמחה כפי שמעולם לא הייתי ואני עם מישהו שאוהב אותי, שתומך בהחלטות שלי ושאכפת לו ממני. אני לא יודעת מתי אפסיק לגדל אותו, הוא חלק ממני ואני אוהבת אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully