וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פיזרה מסיבת טבע בהשתתפות מאות בנגב

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 12:32

כ-600 בני אדם נכחו באירוע, שנערך בנחל צין בניגוד להגבלות הקורונה, עם ארבעה מתחמי ריקודים ומתחם אוהלים. 80 דוחות נרשמו, שלושה תקליטנים עוכבו וציוד הוחרם

בווידאו: מסיבה בניגוד להנחיות בסמוך לנחל עציון/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פיזרה הלילה (שבת) מסיבת טבע עם מאות משתתפים באזור נחל צין שבנגב, שהתקיימה בניגוד להנחיות הקורונה. כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את המסיבה, בה לקחו חלק כ-600 איש, עשרות דוחות ניתנו למבלים וציוד הגברה הוחרם.

"אותרו ארבעה מתחמי ריקודים. עוכבו שלושה תקליטנים עם ציוד ההגברה, נמסרו 80 דו"חות קורונה והופסקה פעולת הגנרטורים", מסרו במשטרה.

כוחות שאכפו את ההגבלות במתחם נותרו בו עד שעות הבוקר, בשל החשש כי לאחר פיזור האירוע המשתתפים יחלו בנסיעה חזרה לבתיהם בשעה מאוחרת בתנאי השטח.

מסיבת טבע בדרום, 27 בפברואר 2021. דוברות משטרת ישראל
בניגוד להנחיות. מתחם מסיבת טבע שפוזרה, בחודש שעבר/דוברות משטרת ישראל

האירוע הלילה מגיע שבוע לאחר הסופ"ש בו חל חג פורים, ושבמהלכו התקיימו שורת מסיבות וחגיגות בניגוד להנחיות. ביום שבת, מאות בני אדם השתתפו במסיבות בשוק הפשפשים ביפו, בניגוד להנחיות הקורונה.

בתיעוד מהמקום, נראו רבים מהם ללא מסיכות או שמירה על כללי הריחוק החברתי. בסרטונים לא נראתה אכיפה או ניסיון לפזר את ההתקהלות מלבד כריזה משטרתית, אך במשטרה טענו כי הם פעלו במקום בכוחות מוגברים.

יממה לפני כן באזור שוק הכרמל ושכונת כרם התימנים בתל אביבי נצפו המונים סמוך למסיבות ובתי עסק בצפיפות גבוהה - ללא נוכחות משטרתית. במקביל, ברשתות החברתיות הועלו תיעודים ממסיבות טבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully