וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: רוכב אופניים נדרס למוות בקריית ים

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 4:21

מותו של הרוכב, פועל תחזוקה בן 44, נקבע במקום. הנהג הפוגע נמלט מהמקום ברגע התאונה, לאחר מכן שב לזירה ונעצר על ידי המשטרה. נבדק חשד כי הנהג הדורס היה תחת השפעת אלכוהול

בווידאו: זירת החשד לתאונת פגע וברח בקרית ים/צילום: דוברות מד"א

רוכב אופניים חשמליים בן 44 נהרג היום (שבת) מפגיעת רכב בתאונת פגע וברח בקריית ים. הנהג הפוגע, תושב קריית ים בן 27, נמלט מהמקום לאחר התאונה, אך חזר לזירה בהמשך ונעצר על ידי המשטרה. נבדק חשד כי הנהג הדורס היה תחת השפעת אלכוהול.

רוכב האופניים, אדוארד קיפרווסר, פועל תחזוקה מקריית ים, רכב על אופניו סמוך לגשר 'רפא"ל' בגבול קריית מוצקין לפני שנפגע מהרכב. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א, רן ברנר, סיפר כי "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מעיריית קריית ים נמסר כי "מדובר במקרה קשה מאד ומצער מאד של חיי אדם שנגדעו בבת אחת. אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחה".

הזירה בה רוכב אופניים נדרס למוות בתאונת פגע וברח בקרית ים. 6 במרץ 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
זירת התאונה בה נהרג רוכב אופניים בקריית ים, היום/מערכת וואלה!, אתר רשמי

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בכל שנה נפגעים בממוצע כאלף בני אדם בתאונות פגע וברח ו-13 נהרגים - יותר מאחד בכל חודש. מהנתונים עולה כי בכל שנה מתרחשות כ-700 תאונות פגע וברח, שניים בבמוצע בכל יום.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה, אמר כי "תאונות הפגע וברח הן מכת מדינה והפכו לדבר שבשגרה. ליבי עם משפחת ההרוג ואני שולח את תנחומי. בתי המשפט חייבים להחמיר בעונשם על נהגים שפוגעים האחרים ושמאירים אותם לדמם בכביש, כדי לשדר מסר חד וברור כי לא משתלם לפגוע ולהפקיר פצוע בכביש. רק כך נוכל למגר את תאונות הפגע וברח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully