וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס בת ה-13 במלונית הקורונה לפני התקיפה: "יהיה פה אילת 2"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 15:11

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של ירין שרף, החשוד באונס הנערה, אמר נציג המשטרה כי נאספו עדויות המחזקות את גרסתה, בהן גם דברים שאמר לחבריו טרם המעשה. בית המשפט אישר את הארכת מעצרו של שרף בחמישה ימים

בווידאו: החשוד באונס בת ה-13 במלונית נשמע אומר ״יהיה פה אילת 2״, מעצרו הוארך/צילום: ספיר לוי

ירין שרף, החשוד באונס בת ה-13 במלונית קורונה ביפו, נשמע אומר לחבריו לפני המעשה כי "יהיה פה אילת 2" - כך אמר היום (חמישי) נציג המשטרה במהלך דיון בעניינו של שרף בבית משפט השלום בתל אביב. השופט החליט להאריך את המעצר בחמישה ימים נוספים.

לדברי המשטרה הושגה התקדמות בחקירה, שחיזקה את דבריה של המתלוננת. שרף, המוחזק בכלא ניצן באגף מיוחד למבודדי קורונה, חשוד שאנס פעמיים את הנערה בזמן ששהו במלונית קורונה לאוכלוסייה מטופלת רווחה ביפו. מיוחסות לו עבירות בעילה שלא בהסכמה ושידול קטין להשיג סם מסוכן. ממצאי החקירה העלו כי הכיר את הנערה בלובי המלונית, מה שהוביל להתכתבות ברשתות החברתיות.

בחקירתו, טען כי היחסים עם הנערה היו בהסכמה, ואף טען שהנערה התחזתה לבת 16. מנגד טענה הנערה כי שרף הגיע לחדרה ללא הזמנה, ולאחר מכן ביצע את המעשה ואף הכה אותה.

הארכת מעצר לירין שרף, 4 במרץ 2021. ספיר לוי
"אילת 2". שרף בשיחת וידאו במהלך הדיון בעניינו בבית המשפט, היום/ספיר לוי

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של שרף בשמונה ימים, אולם בית המשפט הסתפק בחמישה. נציג המשטרה אמר בדיון כי הנערה נחקרה שוב, ואף נאספו עדויות נוספות שמחזקות את דבריה. "התקדמנו בנוגע לשאלת ההסכמה", אמר. "החוקרים גם הטיחו בשרף אמירות של עדים ששמעו אותו אומר 'יהיה פה אילת 2".

בנוסף, נציג המשטרה חשף כי אחד המדריכים העיד על פנייתו לחשוד, והזהיר אותו מפני המשך התקשרות עם הנערה לאחר שהבחין באינטראקציה ביניהם. "הוא אמר לשרף: 'מדובר בילדה קטינה שלא בגיל שלך, לא בשכל הישר שלך, אל תתקרב אליה'", הסביר נציג המשטרה

"היחידה החוקרת ביצעה לא מעט פעולות מהותיות, חלקן הובילו לקידום החקירה והגעה אל חקר האמת", קבע השופט אור ממון. "להתרשמותי, היחידה החוקרת, לא קפאה על שמריה ופעלה ביעילות". עם זאת הדגיש: "יש פעולות נוספות נדרשות, מהותיות וברות שיבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully