וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של בת ה-13 שנחשד כי נאנסה בידי תושב הדרום: "צילק אותה לכל החיים"

1.3.2021 / 11:18

ביהמ"ש האריך ב-4 ימים את מעצרו של ירין שרף, החשוד באונס הנערה המתלוננת, בעת ששהו השניים במלונית לאחר שאובחנו עם קורונה. בשל מצבו הרפואי, הוא מוחזק בתחנת המשטרה בתנאי מעצר מיוחדים. אמה של בת ה-13: "הוא חיית אדם"

בווידאו: הוארך מעצרו של החשוד באונס בת 13 במלונית קורונה/צילום: ספיר לוי

בית משפט השלום תל אביב האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של ירין שרף, החשוד באונס בת ה-13 במלונית הקורונה לאוכלוסייה מטופלת רווחה ביפו. שרף חשוד כי אנס פעמיים את הנערה המתלוננת, בעת ששהו השניים במלונית לאחר שאובחנו עם קורונה.

לפי המשטרה, שרף חשוד בעבירות של בעילה שלא בהסכמה ושידול קטין להשיג סם מסוכן. בדיון הקודם בהארכת מעצרו נציג המשטרה טען כי הוא "חנק, הכה ואנס את המתלוננת".

טרם הדיון, אמה של הנערה הדגישה את הנזק שגרם החשוד לבתה וקראה לבית המשפט להענישו באופן החמור ביותר. "אני רוצה להגיד שהחיים של הילדה נמחקו לחלוטין. המעשה הזה הוא מעשה מבזה", אמרה האם.

הארכת מעצר | ירין שרף החשוד באונס במלונית בבית המשפ השלום, תל אביב 1 במרץ 2021. ספיר לוי
שרף החשוד באונס בזמן הדיון בזום. היום/ספיר לוי

"אני פה ברגליים רועדות בלב נשבר. אני עומדת מול השופט ומבקשת להעניש את הפושע האכזרי במלוא חומרת הדין על זה שגמר לילדה את החיים, וצילק אותה לעולם ועד במעשה אכזרי. שלא יראה אור יום. ילדה בת 13 כולה תמימה וטהורה נפגעה בידי חיית אדם שלא שלט בצרכים שלו", הוסיפה.

המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בעשרה ימים, אך השופט ראובן ממון החליט להעניק רק ארבעה ימי מעצר נוספים. "החשוד נעצר בחשד לעבירות של בעילה אסורה בהסכמה - בשני אירועים - קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לו. מעיון בתיק החקירה עדיין מדובר בחקירה בראשיתה. היחידה החוקרת ביצעה פעולות באופן איכותי שהביאו לקבלתם של חומרי חקירה נוספים, אבל נותרו פעולות נוספות לבצע שמטרתן לגילוי האמת ולשאלת ההסכמה", כתב בהחלטתו.

"החלטתי שלא להיעתר לבקשה זו במלואה ובכוונתה להגביל את ימי המעצר שניתנו כעת וזו במטרה לבחון את התקדמות החקירה ותוצאותיה", הוסיף.

שילוט נגד החשוד באונס הצעירה במלונית בתל אביב 
1 במרץ 2021. שלומי גבאי
שלט שנתלה סמוך לבית המשפט. היום/שלומי גבאי

פרקליטו של שרף, עו"ד ניר דוד, יצא בהתבטאות חריגה בדיון ואמר לשופט כי "נערות צעירות היום מקיימות יחסי מין בהסכמה גם בגיל 13 ו-14 והמקרים לא מגיעים למשטרה". השופט אור ממון השיב לו, "יחסי מין עם בנות 14? יש חוק אדוני. שאדוני ישקול מילים".

שרף בן ה-21 תושב הדרום, חולה קורונה מאומת ולכן שהה במלונית. הוא שהה רק יומיים באותה מלונית ולמרות הזמן הקצר חשוד כי אנס פעמיים את המתלוננת. בשל מצבו הרפואי, הוא מוחזק בתחנת המשטרה בתנאי מעצר מיוחדים ואינו נוכח פיזית בדיונים המשפטיים בעניינו, אלא רק באמצעות שיחת וידאו.

בחשבון הרשת החברתית טיק טוק של שרף ישנם סרטונים בהם הוא מספר באופן בוטה למצלמה על יחסו המבזה כלפי נשים גם בתחום המיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully