וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מזויף? יצור מפלצתי תועד מזנק מבעד לעשבים באמצע הלילה

22.3.2021 / 23:39

זה אולי נראה כמו סצנה מסרט אימה, אולם רבים בטוחים שהיצור המפחיד שנתפס במצלמה הוא "משנה צורה" אמיתי. תשפטו בעצמכם

תיעוד של יצור מסתורי מזנק מהעשבים בצד הדרך/TikTok/@itz_louisvuitton

הסרטון המצמרר הבא נראה כאילו לקוח מהסדרות "דם אמיתי" או "על טבעי", אך רבים מאמינים שהוא אמיתי לגמרי. הוא פורסם בטיקטוק בידי המשתמש itz_louisvuitton שלא מסר שום פרט על התיעוד כדי שנוכל לחקור אותו.

בסרטון נשמעים שני גברים שנוסעים ברכב בשעת לילה ונראים כאילו הם מחפשים אחר בעל חיים בשדות. הנוסע מאיר בפנס אל עבר העשבים הגבוהים כשלפתע הוא מבחין במשהו מוזר. הוא אומר לנהג: "חשבתי שראיתי איל גדול או משהו כזה. זה איל?". לפתע יצור חיוור וגבוה נראה מזנק מהדשא ורץ לכיוון הרכב כשהנוסע צועק "מה זה! אחי, מה זה?!". הסרטון נחתך מיד לאחר מכן מבלי לדעת מה עלה בגורל השניים.

צפו בסרטון המפחיד:

הסרטון, שפורסם תחת הכותרת "מפחיד" ומלווה באימוג'י מזועזע, הפך פופולרי בטיקטוק וצבר מעל ל-900 אלף לייקים ויותר מ-6 מיליון צפיות. הצופים תהו מה זה יכול להיות, כשרבים היו בטוחים שמדובר בתיעוד נדיר של יצור מיתולוגי כלשהו. חלק שיערו שזה "SKIN-WALKER" - יצור מיתי בעל יכולת לשנות את צורתו מאדם למגוון בעלי חיים שונים, ששמו מגיע משמה של מכשפה מיתולוגית בשפה האיניגאנית והיה בשימוש ע"י חלק מהתרבויות הילידיות שחיו באמריקה. אחרים טענו שזה ווינדיגו, יצור מיתולוגי או רוח מיתית מרושעת וקניבלית שעל פי האגדות של ילידי קנדה מסתובבת בלילות. "פחד אלוהים", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "זה משנה צורה או ווינדיגו. לא יודע לקבוע. שניהם מסוכנים".

מן הסתם, היו רבים שלא האמינו למה שראו ומיהרו לטען שהכל מזוייף. "הסרטון מפוברק, זו מתיחה", כתב אחד ואחר הוסיף: "כמה נוח שהם הפסיקו לצלם בדיוק כשהתמונה החלה להיות ברורה".

תיעוד של יצור מסתורי מזנק מבעד לעשבים. TikTok/@itz_louisvuitton, צילום מסך
מה זה יכול להיות???/צילום מסך, TikTok/@itz_louisvuitton

מה אתם חושבים שזה?

משנה צורה או ווינדיגו
בעל חיים
זיוף
האקס הקריפי שלי
741 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully