וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנהריה: תושב עכו בן 34 נדקר למוות

2.3.2021 / 16:58

על פי גורמי הרפואה, הוא פונה באורח אנוש אל המרכז הרפואי לגליל מערבי בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. מנתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית עולה כי מדובר בקרבן ה-22 לשנת 2021

זירת החשד לרצח בנהריה 2 במרץ 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בנהריה, היום/דוברות משטרת ישראל

תושב עכו בן 34 נדקר היום (שלישי) למוות בנהריה. הנרצח, חאלד נאסר, פונה באורח אנוש אל המרכז הרפואי לגליל מערבי בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

מנהל מערך הטראומה במרכז הרפואי לגליל, ד"ר מיקי וייס, אמר כי "הפצוע הובא עם פצעי דקירה בסמוך לבית החזה ובית השחי, ועם הגעתו חלה הידרדרות במצבו והוא היה ללא דופק ומדדי לחץ דם נמוכים במיוחד. הפצוע הוכנס לחדר ההלם תוך כדי החייאה וכעבור כ-40 דקות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

מנתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית עולה כי מדובר בקרבן ה-22 לשנת 2021. בשנה שעברה נרצחו 113 בני אדם.

הנרצח בנהריה, חאלד נאסר. ללא, אתר רשמי
חאלד נאסר, שנרצח בנהריה/אתר רשמי, ללא

עו"ד רדא ג'אבר, מנהל מרכז אמאן, אמר כי "התוכנית הממשלתית שאושרה אתמול בממשלה בעניין האלימות והפשיעה היא בבחינת מעשה יריקה בפרצופה של החברה הערבית. הפער בין מצב החירום שבו שרויים האזרחים הערבים ובין גרירת הרגליים של הממשלה הוא מדהים ומקומם".

הוא הוסיף כי "במקום שההחלטה תאמץ באופן מידי את דוח ההמלצות של צוות המנכ"לים, שיש לנו לא מעט הסתייגויות לגביו, ולגשת מידית לביצוע ההמלצות, בוחרת הממשלה להקים עוד שלוש ועדות שיגישו עוד ועוד המלצות".

עוד אמר ג'אבר כי "במקום לגשת מידית ולהקים יחידות מיוחדות שיטפלו כירורגית בארגוני הפשיעה, בוחרת הממשלה ביעד של שני מבצעים לאיסוף נשקים בלתי חוקיים ולהעלות ב 10% בלבד את יעד איסוף נשקים אלה לשנת 2021. אין בתוכנית בשורה, והציפייה כי הממשלה בהתאם להצהרותיה תפעל באופן מסיבי ונחוש נכזבת. תחת זאת, הממשלה מנהלת מדיניות בחירות על גבה של החברה הערבית תוך ניצול ציני את חייהם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully