וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר האמירויות הראשון בישראל הגיש את כתב האמנה לנשיא

עודכן לאחרונה: 1.3.2021 / 17:42

השגריר אל-חאג'ה שוחח עם הנשיא ריבלין על שיתוף הפעולה בין המדינות מול אתגרים ביטחוניים באזור, ועל העבודה המשותפת על חיסונים ותרופות לנגיף הקורונה. מוקדם יותר השגריר נפגש עם שר החוץ אשכנזי ואמר כי זוהי "הזדמנות להציג מודל של שלום". מחר השניים יבקרו ביד ושם

בווידאו: השגריר הראשון של איחוד האמירויות הגיש את כתב האמנה לנשיא/צילום: לע"מ

שגרירה הראשון של איחוד האמירויות בישראל, השגריר מוחמד מחמוד פתח עלי אל-חאג'ה, הגיש היום (שני) את כתב האמנה שלו לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, בטקס שנערך בבית הנשיא. במעמד ההגשה אמר אל-חאג'ה כי ישראל ואיחוד האמירויות החלו לשתף פעולה מול אתגרים ביטחוניים משותפים באזור וכי המדינות עובדות יחד בנושא חיסונים ותרופות לנגיף הקורונה כדי להציל חיים. הנשיא ריבלין בירך את השגריר והזמין את יורש העצר של האמיריות, מוחמד בן זאיד, לביקור בירושלים.

מוקדם יותר היום, שר החוץ, גבי אשכנזי, נפגש עם השגריר במשרד החוץ בירושלים. אשכנזי בירך את השגריר וציין את תפקידה החשוב של איחוד האמירויות בהובלת השינוי שיצרו הסכמי אברהם במזרח התיכון כולו.

השגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד פאתח עלי אל חאג'ה הגיש את כתב המינוי לנשיא המדינה ריבלין. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
"פתיחת השגרירות של האמירויות בישראל קריטיות לביסוס היחסים". הנשיא ריבלין והשגריר אל-חאג'ה, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

"יש לנו הזדמנות היסטורית להציג מודל של שלום חם וכולל בין המדינות ובין העמים. פתיחת הנציגויות של משרד החוץ באבו דאבי ובדובאי, ופתיחת השגרירות של האמירויות בישראל הן קריטיות לביסוס היחסים הבילטראליים ולקידום השלום", אמר אשכנזי לשגריר.

עוד בוואלה!

שגריר איחוד האמירויות הראשון יגיע לישראל בשבוע הבא

לכתבה המלאה
השגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד פאתח עלי אל חאג'ה הגיש את כתב המינוי לנשיא המדינה ריבלין. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
השגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל. טקס הגשת כתב ההאמנה לנשיא, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

עם סיומה של הפגישה האישית בין שר החוץ והשגריר, התקיימה פגישת עבודה ראשונה בין הצוות המדיני של השגרירות האמירתית בישראל לצוותי העבודה במשרד החוץ, בראשות שר החוץ ובהשתתפות מנכ"ל המשרד, אלון אושפיז, וסמנכ"ל מזרח תיכון, חיים רגב. מחר צפויים השגריר החדש וצוותו לבקר ביד ושם.

בווידאו: אשכנזי מקבל את פני שגריר האמירויות הראשון בישראל/צילום: משרד החוץ
שר החוץ, גבי אשכנזי במהלך קבלת הפנים לשגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד מחמוד פתח עלי אל חאג'ה 1 במרץ 2021. משרד החוץ
"פרק חדש של פתיחות, הבנה ושגשוג". אשכנזי והשגריר אל-חאג'ה, היום/משרד החוץ

לפני יציאתו לארץ השגריר צייץ בטוויטר: "עבור אמירטים וישראלים מתחיל פרק חדש של פתיחות, הבנה ושגשוג. מצפה לביקור הראשון שלי. נתראה בשבוע הבא. שבת שלום".

אל-חאג'ה הגיע לביקור בן חמישה ימים במהלכם יקיים גם פגישת היכרות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. השגריר הגיע עם צוות קטן כדי לנסות ולסכם על מיקום לשגרירות איחוד האמירויות ולבית השגריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully