וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר איחוד האמירויות הראשון יגיע לישראל בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 26.2.2021 / 17:19

לפי בכירים ישראלים ואמירתים, מוחמד אל-חאג'ה יינחת בארץ לביקור בן 5 ימים, במהלכם יגיש את כתב ההאמנה שלו לריבלין. בהמשך יערוך פגישות אישיות גם עם נתניהו ואשכנזי. השגריר החדש שימש בשנים האחרונות כראש לשכתו של שר החוץ של איחוד האמירויות. פרק חדש מתחיל", אמר

מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, שגריר הראשון של האמירויות בישראל. טוויטר, אתר רשמי
מוחמד אל-חאג'ה, השגריר הראשון של האמירויות בישראל/אתר רשמי, טוויטר

שגריר איחוד האמירויות הערביות הראשון בישראל, מוחמד אל-חאג'ה, יגיע ביום שני הקרוב לארץ כדי להתחיל את כהונתו - כך נמסר מבכירים בישראל ובאיחוד האמירויות. ביום שלישי בבוקר הוא יגיש את כתב ההאמנה שלו לנשיא המדינה, ראובן ריבלין.

"עבור אמירטים וישראלים מתחיל פרק חדש של פתיחות, הבנה ושגשוג", צייץ אל חאג'ה בטוויטר. "מצפה לביקור הראשון שלי. נתראה בשבוע הבא. שבת שלום".

אל-חאג'ה יגיע לביקור בן חמישה ימים במהלכם יקיים פגישות היכרות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר החוץ, גבי אשכנזי, ובכירים נוספים. השגריר יגיע עם צוות קטן כדי לנסות ולסכם על מיקום לשגרירות איחוד האמירויות ולבית השגריר.

טקס השבעתו של מוחמד אל-חאג'ה, בארמונו של שליט דובאי. שגרירות איחוד האמירויות, אתר רשמי
טקס השבעתו של אל-חאג'ה בדובאי/אתר רשמי, שגרירות איחוד האמירויות

השגריר החדש שימש בשנים האחרונות כראש לשכתו של שר החוץ של איחוד האמירויות, עבדאללה בן-זאיד. אל-חאג'ה, בן 40, הוא כלכלן בהשכלתו ולפני שהצטרף למשרד החוץ שימש בכמה תפקידים במגזר העסקי.

לפי כשבועיים פתח השגריר החדש חשבון טוויטר בו הוא מצייץ בעברית. החשבון צבר עד כה קרוב ל-30 אלף עוקבים. בתחילת השבוע נפגש אל-חאג'ה עם הממונה הזמני על שגרירות ישראל באבו-דאבי, איתן נאה, ובשבוע שעבר נפגש עם השליח הישראלי למפרץ, צבי חפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully