וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ישראל תקפה מטרות איראניות בדמשק בתגובה לתקיפת הספינה במפרץ

עודכן לאחרונה: 28.2.2021 / 23:23

כלי התקשורת הרשמיים דיווחו כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו טילים ששוגרו מאזור הגולן. תקיפה דומה באזור דווחה לפני שבועיים, כחלק מהגברת הפעילות נגד התבססות איראן. בישראל מאשימים את טהראן באחריות לפיצוץ בספינה במפרץ עומאן

סוריה: "ישראל תקפה מטרות באזור דמשק"/מערכת וואלה!

ישראל תקפה מטרות באזור דמשק - כך דיווחה הערב (ראשון) הטלוויזיה הרשמית בסוריה, שלפיה נשמעו פיצוצים בסביבות הבירה. סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו ויירטו מטרות עוינות, בדומה לגרסה הרשמית בכל התקיפות המיוחסות לישראל. לפי סאנ"א, הטילים שוגרו מאזור רמת הגולן.

ברשת אל-חדת' הסעודית, דווח כי התקיפה של המטרות האיראניות הייתה בתגובה לפיצוץ בספינה במפרץ עומאן ביום חמישי האחרון. בישראל מאשימים את טהראן באחריות לתקרית.

בחודשים האחרונים הוגברו התקיפות בסוריה, שאותן היא מייחסת לישראל המנסה לבלום את ההתבססות של איראן במדינה. למרות זאת, יש לה נוכחות בחלקים המזרחיים, הדרומיים והצפון-מערביים של סוריה, וכן באזור דמשק, דרך חיזבאללה ומיליציות שיעיות אחרות שהיא מפעילה.

תקיפה בשמי דמשק המיוחסת לישראל, 28 בפברואר 2021. ללא, צילום מסך
התקיפות המיוחסות לישראל מתגברות. פעילות ההגנה האווירית בשמי דמשק, הערב/צילום מסך, ללא

התקיפה הקודמת שיוחסה לישראל בסוריה הייתה לפני כשבועיים, גם כן באזור הבירה דמשק. ימים לאחר מכן יצאה לדרך עסקה לחילופי שבויים בתיווך רוסיה, שבמסגרתה הוחזרה לישראל צעירה שחצתה את הגבול בתמורה לשחרור שני רועי צאן סורים והסרת הגבלות על אסירה דרוזית. ישראל, לפי דיווחים שונים, ישראל העבירה גם חיסונים נגד נגיף הקורונה, מתוצרת "ספוטניק 5" הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully