וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס בת ה-13 במלונית הקורונה: ירין שרף, בן 21 מדרום הארץ

עודכן לאחרונה: 26.2.2021 / 13:21

שרף חשוד כי אנס את הנערה פעמיים במלונית ביפו בה השניים שהו כחולים מאומתים, וכמו כן היכה וחנק אותה. בחשבון הטיק-טוק שלו הוא התבטא באלימות כלפי נשים, ובפייסבוק סיפר על מקרה בו פגש בנערות שהותקפו מינית: "היו לי דמעות בעיניים"

בווידאו: הוארך מעצר החשוד באונס הנערה במלונית הקורונה/צילום: ניב אהרונסון

ירין שרף, צעיר בן 21 מאזור הדרום, הוא החשוד באונס הנערה בת ה-13, תושבת גוש דן, במלונית הקורונה ביפו בה השניים שהו כחולים מאומתים - כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. בחקירה עלה כי החשוד אנס את הנערה פעמיים, וכמו כן היכה וחנק אותה. שרף בעל עבר פלילי ומוכר לרווחה, ולכן שהה במלונית הקורונה ייחודית למטופלי רווחה בלבד.

בחשבון הטיק-טוק שלו שרף פרסם לאחרונה סרטונים בהם התבטא באלימות כלפי נשים. באחד הסרטונים אמר ""תגיד לי מה את פרה או בחורה? שולח אותה חזרה. עופי לי מהעיניים יא ברברית".

בעמוד הפייסבוק שלו פרסם פוסט בשנת 2019 ובו סיפר על מקרה בו פגש בשתי נערות שהותקפו מינית. "שאלתי איפה הבן בליעל הזה שנגע בך?", כתב. "היו לי דמעות בעיניים. היא ילדה בת 13. סך הכל ילדה תמימה שלא עשתה שום דבר לאף אחד הותקפה מינית בידי חולה נפש".

ירין שרף. פייסבוק, צילום מסך
שרף/צילום מסך, פייסבוק

אתמול הוארך מעצרו של שרף בחמישה ימים בבית משפט השלום. בשל מצבו הרפואי, הוא נכח בדיון באמצעות שיחת וידאו. מפרטי החקירה עולה כי היה נוכח במלונית, המיועדת עבור מטופלי רווחה ומרושתת במצלמות אבטחה, במשך יומיים בלבד.

נציג המשטרה בדיון אמר אתמול כי "מדובר בבעילת קטינה מתחת לגיל 14. מדובר במקרה חמור, ומסוכנות החשוד ברמה גבוהה מאוד. החשוד לא מכחיש אבל טוען שהייתה הסכמה. במלונית יש הפרדה בין גברים ונשים, ובכל זאת החשוד פנה לקטינה ורצה להגיע אליה בניגוד לכללים, והיא סירבה".

פוסט שפרסם ירין שרף. פייסבוק, צילום מסך
פוסט שפרסם ירין שרף/צילום מסך, פייסבוק

עו"ד חגית רחמני וייס המייצגת את שרף מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה כי "מדובר בצעיר שאין לו רקע בעבירות מין ובעבירות אלימות, ובמלונית שמיועדת מלכתחילה לאוכלוסייה שהיא בעייתית. מן הסתם גם הקטינה הזאת נמצאת במלונית מכוח צו של הרווחה".

לטענת עו"ד וייס, גרסת מרשה היא שבת ה-13 טענה שהיא בת 16, וכי היא זו שהזמינה אותו לחדרה באמצעות התכתבות באפליקציית אינסטגרם. "למה היא נכנסת איתו לחדר אם היא אומרת שהיא לא רצתה?", אמרה.

נציג המשטרה ענה בתגובה כי "הקטינה מספרת שלא הייתה הסכמה מצידה לקיום יחסים ולא הייתה הסכמה שהחשוד יגיע אליה לחדרה. בסוף האירוע השני החשוד התחבא בשירותים והמדריך במלונית הקורונה מצא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully