וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית שנייה ביממה: חולה קורונה בן 23 קרס בביתו בנצרת - ומת בבית החולים

25.2.2021 / 22:35

הצעיר, ללא מחלות רקע, פונה לבית החולים האנגלי בעיר במצב אנוש, ובתום פעולות החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר, חולה בן 26 מת במזרח ירושלים לאחר שהתמוטט גם הוא בביתו. "תזכורת כואבת לכך שהנגיף פוגע קשות גם בצעירים"

עימאד גאזי זועבי בן 23 מנצרת שמת מקורונה. -, אתר רשמי
הצעיר שמת מקורונה, עימאד גאזי זועבי/אתר רשמי, -

חולה קורונה בן 23 קרס הערב (חמישי) בביתו בנצרת ומת בבית החולים האנגלי בעיר. צוותי מד"א מצאו את הצעיר, עימאד גאזי זועבי, כשהוא במצב אנוש ופינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, אך מאמצי הרופאים להציל את חייו לא צלחו, ומותו נקבע באזור השעה 22:00.

"המטופל לא סבל ממחלות רקע והיה צעיר", סיפר מנהל בית החולים, פרופ' פהד חכים. "זו תזכורת כואבת נוספת לכך שנגיף הקורונה פוגע קשות גם בצעירים ובבריאים. אני וכל צוות בית החולים האנגלי כואבים את כאב המשפחה ומחזקים את ידיה".

מחלקת קורונה בית חולים שערי צדק, ירושלים 5 בספטמבר 2020. נתי שוחט\ פלאש 90, פלאש 90
מחלקת קורונה בבית החולים שערי צדק/פלאש 90, נתי שוחט\ פלאש 90

בשעות הצהריים, צעיר נוסף, בן 26 שחלה בקורונה, התמוטט בביתו שבמזרח ירושלים ומותו נקבע בבית החולים. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו תוך ביצוע פעולות החייאה להדסה הר הצופים, שם נמשכו המאמצים להחיותו, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

קרוב משפחה של הצעיר, תושב ראס אל-עמוד, אמר כי מדובר בבחור ללא מחלות רקע שככל הנראה לא חוסן נגד קורונה. בבית החולים אמרו כי יתר בני משפחתו של הצעיר נמצאת בבידוד, ובבדיקה שערך הוא נמצא חיובי לקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully