וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לבית ונכנס למיטתה: בן 17 נאשם בתקיפה מינית של הילדה בת העשר בנגב

21.2.2021 / 14:17

על פי כתב האישום, הנער, שפרץ עם חבריו לבית ביישוב בדרום, נכנס לחדרה של הילדה, עלה למיטתה ושם ביצע בה מעשה סדום. כשהחלה לצעוק נמלט עם חבריו ברכבם

בווידאו: תיעוד מעצר החשודים באונס הילדה בת ה-10 מהדרום/מערכת וואלה! NEWS

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום נגד בן ה-17 תושב הנגב, החשוד כי תקף מינית ילדה בת עשר בזמן שפרץ לבית משפחתה בדרום. על פי כתב האישום, החשוד פרץ יחד עם חבריו לבית במטרה לגנוב רכוש, אך בשלב מסוים נכנס לחדרה של הילדה, עלה למיטתה והחל לבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים.

בנוסף, הואשם הנער בהתפרצות למקום מגורים וגניבה. על פי תיאור האירועים בכתב האישום, הנער, יחד עם שני חבריו, בן 16, וצעיר נוסף בן 21 תושבי הפזורה הבדואית במועצה האזורית נווה מדבר ומדיר הדאג'.

בליל הפריצה, על פי כתב האישום, שני הנערים פרצו לבית בזמן שהצעיר מחכה ברכבם. הם חיפשו אחר דברי ערך בסלון, ולאחר שמצאו מפתחות לרכב שחנה ליד הבית יצאו מהבית וחיפשו דברי ערך גם בתוך הרכב. לאחר שלא מצאו דבר, השניים חזרו לתוך הבית והמשיכו בחיפושים. מכתב האישום עולה, כי בשלב מסוים, הנער נכנס לאחד מחדרי השינה בו ישנו באותה העת בת העשר ואחיה הקטנים. בן ה-17 נשכב ליד הקטינה, שהיתה ערה, ואז נשך וליקק  אותה בפניה. לאחר מכן ביצע בה מעשה סדום וכשצעקה וקראה לאביה, הנאשם והנער הנוסף ברחו מהבית.

מחוץ לבית המשפט, עשרות בני אדם הפגינו, קראו לענישה קשה ונשאו שלטים בנוסח "די להפקרות בנגב", "ובנגב ייבחן העם מישראל".

מחאה מחוץ לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד ההפקרות בנגב  21 בפברואר 2021. ללא, אתר רשמי
מחאה מחוץ לבית המשפט, היום/אתר רשמי, ללא

עורכת הדין רוני אלוני-סדובניק המייצגת את המשפחה מסרה כי "משפחת הנפגעת מצפה מהפרקליטות לאחד את כתב האישום ולתקן אותו כך שכל העבירות, גם ההתפרצויות שהוגשו בנפרד, ייכללו בכתב האישום המאוחד מכיוון שרק כך ניתן להבין את גודל המסוכנות".

שלושת הצעירים, תושבי ביר האג' שבנגב, מואשמים במקביל בכמה פריצות לבתים ביישובים באזור, ובמשטרה מעריכים כי מדובר בחוליה מאורגנת.

אביה של הילדה זעעם על התנהלות המדינה והממשלה בנוגע לאבטחת היישובים באזור. "הפקרנו את היקר לנו מכל כבר עשרות שנים, הילדים שלנו בנגב מופקרים", מחה האב. "אני חושב שהעם צריך להתעורר ולהקים פלוגות הגנה בתוך כל יישוב, המדינה לא יכולה לתת מענה כי היא סירסה את עצמה. יש בנגב משילות שלהם, לא שלנו".

לדבריו, "באזורי ספר כמו פה אין שום מענה צבאי או משטרתי. הם עושים בו כרצונם, מתצפתים על כל היישובים ומאיימים על החיים שלנו פה. המקרה שקרה לנו מתאר את האבסורד הכי גדול שהיה פה - אנחנו לא מפחדים מהבדואים, אנחנו מפחדים מהממשלה".

האב סיפר כי מאז המקרה הוא מסתובב עם נשק דרוך. הוא הדגיש כי "הרגשת הביטחון לא קיימת. אנחנו מרגישים מאוימים, אנחנו לא שולטים בנגב. לא יכול שאנשים פה בנגב ירשו לעצמם לפרוץ לרכוש פרטי ולבית פרטי ולבצע מעשה סדום בילדה בת עשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully