וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר הרצח בנעלה: שוטר לשעבר נעצר בחשד שאיים על רעייתו

7.2.2021 / 10:42

המשטרה עצרה שוטר לשעבר מתחנת המשטרה במודיעין לאחר שרעייתו, אישה חולת סרטן, טענה כי איים עליה ואמר לה פעמים רבות: "תמותי, מה זה משנה אם תמותי". הוא שוחרר למעצר בית תחת פיקוח וכן הורחק מרעייתו. מדובר באותה תחנה שבה משרת רז, שלפי החשד רצח את אשתו דיאנה

חשד לרצח בבנימין: אישה נורתה למוות, בעלה השוטר נעצר/צילום: רוני כנפו

שוטר לשעבר מתחנת משטרה במודיעין נעצר ביום שישי בחשד שאיים על אשתו. זאת, שעות לאחר הרצח בנעלה בו לפי החשד אמיר רז, שוטר מאותה תחנת משטרה, ירה למוות באשתו דיאנה רז - כך נודע לוואלה! NEWS. אתמול (שבת) הובא החשוד, ששירת בתחנה זו עד 2004, בפני בית משפט השלום בראשון לציון, שם הוחלט כי הוא ישוחרר למעצר בית מלא בפיקוח למשך ארבעה ימים, וכן הוטלה עליו הרחקה של 500 מטרים מאשתו.

שופטת השלום זהר סגל דיבון מתחה ביקורת על המעצר בדיון ואמרה כי. "הגם שהתנהגותו מעוררת גינוי בפן המוסרי, היא אינה מהווה עבירה פלילית ולא היה מקום להותיר את החשוד במעצר".

אמיר רז, חשוד ברצח אשתו דיאנה. פייסבוק, צילום מסך
אמיר רז, חשוד ברצח אשתו דיאנה/צילום מסך, פייסבוק

באותה היממה, ובאותו בית משפט, הוחלט להאריך את מעצרו של השוטר אמיר רז החשוד ברצח אשתו דיאנה בתשעה ימים נוספים, כשבמח"ש ביקשו להאריכו ב-15 ימים בחשד לרצח. במשטרה בודקים האם החשוד בן ה-33 תקף את אשתו בת ה-35 טרם ירה בה.

נציג מח"ש בדיון בגין הארכת מעצרו של רז אמר כי "מדובר באירוע טראגי ומזעזע. יש לנו הרבה פעולות חקירה לבצע, שאמורות לשפוך אור על האירוע. החשוד מסר גרסה ראשונית ואנחנו נצטרך לבדוק אותה". בנוסף נמסר כי במהשך יישלח רז לבדיקה פסיכיאטרית.

דיאנה רז, שנורתה למוות בביתה בנעלה 5 פברואר 2021. צילום מסך, מערכת וואלה
דיאנה רז, שנורתה למוות ע"י בעלה בביתה בנעלה/מערכת וואלה, צילום מסך

דיאנה הייתה מנטורית לזוגיות, ופעילה במסגרת החיים הקהילתיים בישוב נעלה, בו גרה עם בעלה אמיר. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי בעלה, שוטר סיור באחת מתחנות המשטרה באזור, התקשר מיד לאחר המעשה למפקדו וסיפר לו: "יריתי באשתי". ארבעת ילדיהם של בני הזוג, שהרצח ככל הנראה התרחש לנגד עיניהם, הועברו לידי אביו של החשוד בכפר סבא.

אחת מבנותיה אמרה לדודה שניסה להרגיע את הילדים: "למה אתה לא עצוב, אמא מתה". הילדה סיפרה שאחרי היריות הם ירדו למטה וראו את האם שרועה על הקרקע. קרוב משפחתה של דיאנה סיפר כי "אין איבה בין המשפחות. כל כך אהבנו אותו שאנחנו לא מבינים מה קרה שם. איך אדם שולף נשק ויורה? זה לא נתפס. הילדים במצב נפשי קשה".

מנחמים מול בית משפחת רז בנעלה, 6 בפברואר 2021. רוני כנפו
"לא מאמינים שהדבר הזה קרה אצלנו". אירוע זיכרון לזכרה של דיאנה בישוב נעלה/רוני כנפו

לאחר הרצח, השכנים טענו כי ידעו על בעיות ביחסים בין השניים, אך לא שיערו כי המקרה יסתיים כך. "לא מאמינים שהדבר הזה קרה אצלנו", אמרו. הם ערכו ביישוב אירוע זיכרון לדיאנה בסמוך לבית המשפחה, שבו הדליקו נרות לזכרה. דוברת היישוב וחברתה של דיאנה, רונית עיני, אמרה במהלך אירוע הדלקת הנרות כי "המעמד הזה קשה לכולנו, דיאנה נגעה בכל אחד ואחת מאיתנו" והוסיפה כי "אנחנו כאן כואבים, ושואלים את עצמנו איזה כלים היית נותנת לנו לטפל. אנחנו נחזק ונחבק את המשפחה שלך".

באתר האינטרנט שלה ובעמוד הפייסבוק של דיאנה, היא סיפרה על מהפך זוגי שעברה בחייה. "אני רוצה זוגיות, אבל נזהרת", כתבה. "שומרת, בעיקר על עצמי. עד שיגיע האחד ששווה יהיה לפתוח את הלב בשבילו. ככה בדיוק חשבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully