וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על מסעדה שאירחה מסיבת מין על השולחנות - למרות מגבלות הקורונה

10.2.2021 / 0:01

מסעדה יפנית בברזיל עלתה לכותרות במדינה מוכת הקורונה בגלל פרסום בטוויטר של תמונות מאורגיה פרועה שנערכה בה בשעות הערב. בעל המסעדה ניסה להכחיש ואחרי שקיבל איומים החליט להתנצל ולקחת חברת חיטוי: "זה לא יקרה בשנית"

מסעדה יפנית בעיר ברזילאית ספגה ביקורת לאחר שככל הנראה אירחה מסיבת מין וחילופי זוגות של אנשי הצוות ואורחים שקיימו יחסי מין על השולחנות, למרות שבברזיל ישנם כרגע יותר מ -900,000 חולים מאומתים בקורונה ונרשמו כבר יותר מ-230 אלף מתים.

האירוע, כולל תמונות ממנו, נחשף בעמוד הטוויטר 'ברזיל מסריחה מקורונה', המתעד דיווחים על מקרים של הפרות הגבלות הקורונה ברחבי המדינה.

על פי הדיווח המסיבה התקיימה ביום שבת במסעדה היפנית איזקאייה הואטן שבעיר קוּריטיבּה, בירת מדינת פרנה שבדרום ברזיל. על פי התקשורת המקומית, המסיבה נועדה לצוות המסעדה ואורחים נבחרים והתקיימה לאחר שעת הסגירה והמשתתפים קיימו לכאורה יחסי מין על השולחנות עליהם לקוחות אכלו לפני כן.

אורגיה במסעדה בברזיל. טוויטר/@brasilfedecovid, צילום מסך
הלקוחות הלכו, העובדים השתוללו/צילום מסך, טוויטר/@brasilfedecovid

לאחר הפרסום והביקורת, דף האינסטגרם של המסעדה פירסם שתי תגובות שונות שלא דחו את הטענות. בעלי המסעדה, שגם צולם נוטל חלק במסיבת הסקס, כתב שהוא מודע לסערה התקשורתית, אך התעקש תחילה כי התמונות לא צולמו לאחרונה: "מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב בלאגן ולפעמים קצת מגזים עם זה. מי לא אוהב? קודם כל, חשוב להבהיר שהמקום נקי יותר מחלק מהפיות של האנשים שכתבו נגדי. התמונות לא עדכניות, אני רזה יותר עכשיו. מי שמכיר אותי יודע שאני מקבל את כולם לביתי בדלת פתוחה, חיבוק ולב אוהב, ומה שקורה בתמונות זה רק למי שחולק איתנו אינטימיות".

אורגיה במסעדה בברזיל. טוויטר/@brasilfedecovid, צילום מסך
בעל המסעדה יעביר אותה חיטוי ויתרום כסף למלחמה בקורונה/צילום מסך, טוויטר/@brasilfedecovid

יום לאחר מכן קייג'י כבר נשמע אחרת: "אני מקבל איומים והרבה אנשים רוצים לראות אותי נשרף בגיהנום על החטאים שלי. הייתי חסר אחריות, אבל תאמינו לי, אני לא בן אדם רע או לא מתחשב. מי שבא אלינו בלילה יודע, שהתמונות הללו ישנות, כי הן רצו בקבוצות וואטסאפ הרבה לפני כן. אני מוכן ללמוד מהפרק הזה, ולומר שזה לא יקרה בשנית".

הוא הוסיף ואמר: "למרות שאנחנו מאוד נקיים והיגיינים ודואגים לכללי הבטיחות, אני מחפש חברה מקצועית שמבצעת חיטוי כך שלא יהיה ספק לגבי הניקיון שלנו. בנוסף, כאות הערכה ומתוך רצון להתנצל, אני אתרום חלק מהרווח מהתפריט החדש שלנו למכונים שנלחמים בקורונה. אני מבקש מחילה ואנסה ללמוד מהטעות".

ככה נראית ההתנצלות של בעלי המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully