וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאה פרטנרים עד גיל 21: הכירו את מארגנת האורגיה הגדולה אי פעם ואת החוקים שלה

24.11.2018 / 0:23

פרל דרייר בת ה-29 מארגנת מסיבת סקס בה צפויים להשתתף אלף איש. זה לא מפתיע בהתחשב בהיסטוריה שלה, אך השגרה שלה היא דווקא לא מה שהייתם מצפים

אתר רשמי

לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על התכנון לקיים את האורגיה הגדולה בהיסטוריה, ומה אתם יודעים - מסתבר שהסיפור הזה צובר תאוצה, ומאחוריו עומדת בחורה בת 29, שיודעת דבר או שניים על מין. שמה פרל דרייר, שלטענתה הפסיקה לספור את הפרטנרים המיניים שלה כשהיתה בת 21 בלבד, לאחר שכבר הגיעה למאה.

באורגיה המדוברת מתוכננים להשתתף אלף איש, 500 יותר מהשיא הנוכחי שנקבע ביפן. יהיו שם חוקים ברורים, למקרה שתהיתם: חובה להשתמש באמצעי מניעה, להביא לפחות חבר אחד ולהשאיר את הטלפונים בבית, כדי למנוע צילומים שלאחר מכן יצוצו ברשתות החברתיות.

עוד בנושא:

"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
צפו: האורגיה ברכב הסתיימה בתאונה ופצועים

פרל עבדה בעבר בתחום הביטוח, לפני שנכנסה לתעשיית הסקס ב-2012. ב-2016 פתחה חברה שמארגנת מסיבות סקס. כרגע היא בזוגיות פוליאמורית עם גבר בן 35 ואישה בת 30. "אף פעם לא דמיינתי שאדם אחד מסוגל לספק אותי מבחינה פיזית ונפשית, ובגלל זה סגנון החיים הפוליאמורי מתאים לי", אמרה פרל, שהשתתפה באורגיה הראשונה שלה בגיל 17.

"אולי אלך למסיבה עם חבר שלי ואשכב עם מישהו אחר, אבל זה לא מפריע לו", הוסיפה. "ככה מערכת היחסים שלנו עובדת. כל עוד זה בהסכמה ואני בטוחה, אין שום בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully