וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שנפצע בחילופי האש בטמרה: "השוטרים הם שירו בבירור בי ובאחמד"

2.2.2021 / 12:04

ד"ר מוחמד ערמוש נקלע לזירת הירי בין המשטרה לקבוצת העבריינים בעיר, ופונה לביה"ח רמב"ם במצב בינוני. הוא שחזר את רגעי התקרית, במהלכה נורה למוות סטודנט לסיעוד: "צעקתי שאני רופא, ראיתי כבר את המוות בעיניים. אף אחד לא הזדהה". במח"ש נמשכת חקירת השוטרים המעורבים

בווידאו: הרופא שנפצע בטמרה מספר ששוטרים ירו בו/צילום: יואב איתיאל ושלומי גבאי

ד"ר מוחמד ערמוש, שנפצע אמש (שני) באורח בינוני בחילופי האש עם המשטרה בטמרה, שחזר כי "השוטרים הם בבירור מי שירו בי ובאחמד". ערמוש, שנקלע לזירת הירי בין השוטרים לקבוצת עבריינים, נפגע מהאש יחד עם עובר אורח נוסף - אחמד חיג'אזי, סטודנט לסיעוד בן 22 שמת מפצעיו.

"ראיתי ירי כמו גשם. צעקתי שאני רופא, ראיתי כבר את המוות בעיניים", תיאר ערמוש בן ה-31 המאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. "אחר כך בא אליי שוטר עם אקדח. זה שירה בי התקרב אליי, אף אחד לא צעק משטרה ולא הזדהה".

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פתחה בחקירת התקרית, והשוטרים המעורבים נחקרים בשעה זאת.

ד״ר מוחמד ערמוש הפצוע מטמרה בביה"ח רמב"ם בחיפה 2 בפברואר 2021. יואב איתיאל
"השוטרים הם בבירור מי שירו בי ובאחמד". ד"ר ערמוש, היום/יואב איתיאל

השוטרים שהגיעו אמש לטמרה הבחינו בארבעה חשודים יורים לעבר בית, בו ככל הנראה מתגורר אדם שנסחט על ידם, כשביום שישי הבית כבר נורה על ידי אלמונים. בעקבות אותו ירי החליטה המשטרה להציב מארב סמוך למקום. הארבעה היו חמושים ברובים אוטומטיים, בהם רובי 16-M מקוצרים.

במשטרה אמרו כי השוטרים קראו לעבריינים לעצור, ואלו בתגובה פתחו לעברם באש. במקום התפתח קרב יריות וכתוצאה ממנו נהרג אחד החשודים, חברו נפצע ושניים נמלטו. מהירי נפגעו גם שני עוברי אורח שנקלעו למקום - חיג'אזי שמת מפצעיו וערמוש שפונה לבית החולים.

זירת חילופי האש בטמרה. שלומי גבאי
"ראיתי ירי כמו גשם". רכב בזירת חילופי האש בטמרה, הבוקר/שלומי גבאי

עדנאן ערמוש, אביו של הרופא הפצוע, סיפר כי חיג'אזי היה כמו בן בשבילו. "יש לי ארבעה ילדים, הוא היה כמו הבן החמישי שלי. הוא הלך סתם, חבל", אמר. "אני מקווה שהוא האחרון שסתם ימות".

"אני אומר לכל תושב: אם אתה שומע ירי אל תצא מהבית. הכדור הוא עיוור", המשיך. "אני לא מאשים רק את המשטרה במה שקורה בחברה הערבית, גם למשפחות יש חלק. הורים חייבים לדעת מה עושים הילדים שלהם, עם מי הם הולכים ומה קורה איתם. אסור שצעירים יעשו דברים אסורים בשביל כסף. צריך לחנך את הילדים ולשמור עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully