וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית שנשדדה באיומי אקדח טוענת: אני מטרה קלה בגלל המראה והחזה שלי

1.2.2021 / 0:07

וויטני פייג' עברה שוד מזויין בסטריפ של לאס וגאס ע"י שלושה גברים שניסו קודם להתחיל איתה. הם הוציאו 1,000 דולר מכרטיס האשראי שלה ונתפסו כשהשאירו עקבות. פייג' טוענת: "בגלל שאני אטרקטיבית והולכת לבד הפכתי למטרה קלה. שוקלת להצטייד באקדח להגנה עצמית"

ויטני פייג', דוגמנית בת 26 מפלורידה, רגילה לקבל מחמאות על הגוף שלה. עם למעלה מ-1.5 מיליון עוקבים בדף האינסטגרם שלה, ויותר מזה בדף המעריצים הפרובוקטיבי שלה ב-OnlyFans, דוגמנית ההלבשה התחתונה ובגדי הים צוברת המון תשומת לב, כולל סטוקרים ברשת ומחוצה לה. לאחרונה היא חשפה מקרה שאירע בליל כל הקדושים האחרון, כאשר שלושה גברים תקפו אותה בתחנת דלק בלאס וגאס ושדדו אותה תחת איומי אקדח -כשלטענתה הסיבה לכך הייתה המראה שלה.

הטראומה שמלווה אותה מאז אירוע התקיפה גרמה לה לשקול להצטייד באקדח להגנה עצמית. היא סיפרה ל-Jam Press: "היו לי מספר סטוקרים ברשת ואנשים ארבו לי בחניונים ובתחנות דלק מספר פעמים - אבל המקרה המפחיד ביותר היה כשנשדדתי באיומי אקדח בסטריפ של לאס וגאס. זה קרה בסביבות ליל כל הקדושים. התחפשתי לאשת החתול. מכונית עם שלושה גברים עצרה לידי, הם רצו שאכנס לרכב שלהם כשהלכתי בתחנת הדלק וכמובן שישר סירבתי להם. רגעים לאחר מכן, בזמן שחיכיתי למונית, לפתע אותה מכונית הגיעה ואחד מהם קפץ החוצה וכיוון אקדח לפניי. הוא תפס את הארנק שלי וחזר לרכב. כל זה בגלל שסירבתי להזמנה שלהם".

פייג' הזעיקה את המשטרה וחוקר יצר איתה קשר למחרת כדי לעבוד על התיק. היא ביטלה את מרבית כרטיסי האשראי שלה מיד לאחר השוד אך למרבה הצער שכחה אחד - ונדהמה לגלות שהגברים ניצלו אותו כדי לצאת למסע קניות בסופר. פייג' אמרה: "הם הוציאו 1,000 דולר בוולמארט, אך למרבה המזל הצלחתי לזהות את הגנבים מצילומי האבטחה ולמחרת המשטרה הלכה לאחד הגברים שתקפו אותי ולקחה את כל חפציי בחזרה. החוקר שעבד על המקרה שלי אמר שיש לי מזל עצום ושהוא מעולם לא ראה דבר כזה קורה בכל הקריירה שלו".

הדוגמנית הגישה כתב אישום נגד השודדים אך האירוע הותיר אחריו צלקות עמוקות אצלה, מכיוון שהיא חושבת שהיא "מטרה נוחה". פייג' מאמינה שהיא נפלה קורבן לתקיפה מכיוון שהיא נראית טוב ומרבה ללכת לבד. מאז המקרה היא כבר לא יוצאת לבד מהבית, במיוחד לא בשעות הלילה: "כל זה היה קריאת השכמה עבורי, מכיוון שדברים רעים יכולים לקרות לכל אחד בכל עת - ומה אם הם היו רוצחים אותי? לרוב אני הולכת לבד וזה הופך אותי למטרה נוחה- אני גם אטרקטיבית, בין אם זה החזה שלי או הישבן, וזה לא תורם כי אני מקבלת הרבה תשומת לב ברחוב. אני תמיד בכוננות גבוהה ותמיד שומרת על עצמי. אני אפילו שוקלת להשיג טייזר או אקדח כדי להגן על עצמי".

היא הוסיפה: "אני פרנואידית לגבי גברים שפונים אלי עכשיו. אני תמיד חושבת על האופצייה הכי גרועה. אני לא מרגישה בטוחה עוד וזה עצוב בגלל שאני מאוד עצמאית ואני מרגישה שאני לא יכולה לעשות דברים מסוימים כי אני עלולה לסכן את ביטחוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully