וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליאן קונוויי, היועצת לשעבר של טראמפ, חשודה שפרסמה תמונת עירום של בתה הקטינה

27.1.2021 / 23:53

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות פרסום תמונת עירום של קלאודיה, בתה בת ה-16 של קליאן קונווי - בחשבון הטוויטר של אמה. הבת טוענת שהתמונה הגיעה אל אמה כי היא כל הזמן מחרימה לה את הטלפון, אך היא מאמינה שהפרסום לא נעשה בכוונה וכי מדובר בטעות או בפעולה של האקרים

קליאן קונוווי, היועצת הבכירה לשעבר של נשיא ארצות הברית הקודם דונלד טראמפ, נחשדת בהדלפת תמונת עירום של בתה המתבגרת. קונווי הואשמה על ידי בתה קלאודיה בת ה -16. במספר סרטוני TikTok בכך שהיא "מתעללת בה פיזית, נפשית ורגשית". בהמשך לטענות האלו, דווח כי קונוויי פרסמה תמונת עירום של קלאודיה בסטורי לעוקביה בטוויטר. למרות שהתמונה נמחקה במהירות, הגולשים ברשת החברתית נחשפו אליה ויידעו את קלאודיה, שפרסמה סרטון בו אמרה כי אמה צריכה להיעצר.

ב-NYPOST דווח שבשעות הצהריים של יום שלישי הופיעו ארבעה שוטרים מצויידים במסמכי חקירה בבית משפחת קונווי בניו יורק ונמצאו כשעה בפנים לפני שעזבו. מפקד מחוז המשטרה המקומית כריסטופר בלקול אישר את הדברים ואמר כי כי "מתנהלת חקירה ולא ניתן לפרסם מידע נוסף " וציין כי חקירות הנוגעות לבני נוער אינן מתפרסמות ברבים.

ככה הגיבה קלאודיה כשהתברר לה שתמונת עירום שלה פורסמה בחשבון של אמה

ביום שני פרסמה קלודיה קונווי סרטון בחשבון הטיקטוק שלה בו התייחסה לתמונה שלה שככל הנראה פורסמה בסטורי בחשבון הטוויטר של אמה - ונמחקה באופן אוטומטי אחרי 24 שעות. היא אמרה: 'התמונה הזו היא מלפני כמה חודשים ואני מניחה שכשאמא שלי לקחה את הטלפון שלי, והיא עושה את זה כל הזמן, היא צילמה את התמונה שלי כך שהיא נמצאה בטלפון שלה ואני מניחה שהיא פרסמה אותה בטעות או שמישהו פרץ לה לחשבון, אבל לאף אחד לא תהיה תמונה כזו מעולם". התמונה, בה נראית קלאודיה ללא חולצה, כאמור נעלמה מחשבונה של קליאן - אך לא לפני שצילומי מסך שלה שותפו ע"י גולשים רבים.

למרות שקלאודיה אמרה שהיא מאמינה שאו שאמא שלה פרסמה את התמונה "בטעות" או שהחשבון שלה נפרץ, בסרטון אחר שפרסמה ביום שני היא אמרה: "אז, קליאן, את הולכת לכלא. אני רועדת. אני לא יודעת מה לעשות. לעולם לא יהיה לאף אחד את התמונה הזו. זה היה בטלפון שלי. אני לא חושבת שאי פעם שלחתי אותה לאף אחד". ביום שלישי קלאודיה התנצלה על הפרסום שלה בטיקטוק ואמרה כי כעת היא מאמינה שהאשמים בפרסום התמונה הם האקרים - וקראה לציבור להפסיק ליצור קשר עם הרשויות בנושא. "אני יודעת שאמא שלי לעולם לא תפרסם משהו בכדי לפגוע בי בכוונה ואני אכן מאמינה שהחשבון שלה נפרץ", אמרה קלאודיה והוסיפה כי היא עצמה עומדת לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. "אני רוצה להתנצל על כך שהפכתי את הכל לציבורי", אמרה.

קלאודיה מאמינה לאמא שלה שזו לא אשמתה

לקלאודיה יש 1.6 מיליון עוקבים בטיקטוק והיא עלתה לכותרות בעולם בעקבות פרסומים שונים שלה ברשת החברתית, בהם חשפה את העימותים התכופים שלה עם הוריה - קליאן, פעם יועצת בכירה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, וג'ורג' - עורך דין שנלחם בעבר נגד טראמפ. לפני כשנה קלאודיה התבטאה בחריפות נגד עמדותיהם של הוריה בחשבונותיה ברשתות החברתיות. "עבודתה של אמי הרסה את חיי. זה שובר את הלב שהיא ממשיכה בנתיב הזה אחרי שהיא ראתה את הילדים שלה סובלים במשך שנים. זו אנוכיות. הכול קשור לכסף ולתהילה, גבירותיי ורבותיי", כתבה אז קלאודיה.

קלאודיה לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות

@claudiamconway

this is all from me. i shouldn't have made this all public. i'm sorry.

♬ original sound - claudia conway

ומבקשת מהציבור להפסיק לפנות לרשויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully