וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שיתפה הרגל מקלחת ביזארי שחשבה שהוא נורמלי - ועוררה סערה

10.2.2021 / 0:01

אליס פנתה לטוויטר כדי לשאול את עוקביה כיצד הם מתקלחים, לאחר שהבינה שאנשים חושבים שהדרך שבה היא מתקלחת מוזרה ולא נורמלית. השאלה שלה עוררה ויכוח בלתי צפוי

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות?/מערכת "סיפור בדקה"

משתמשת טוויטר פילגה את הרשת לאחר שסיפרה מהי לדעתה הדרך הנורמלית להתקלח. אנחנו לא מדברים על האם לעשות את זה בבוקר או בערב, להשתמש בסבון קשיח או נוזלי, או כמה פעמים בשבוע לחפוף. הגולשת אליס בסך הכל שאלה האם אתם מתקלחים עם הפנים לכיוון המים או עם הגב? היא כתבה: "תעזור לי ליישב ויכוח. זה נורמלי להתקלח עם הגב לזרם המים, נכון? לא עם הפנים למים?". היא לא האמינה שהשאלה שלה תיצור ויכוח סוער ברשת עם אלפי תגובות.

ככה?

אישה במקלחת. ShutterStock
אישה במקלחת/ShutterStock

או ככה?

גבר במקלחת. ShutterStock
גבר במקלחת/ShutterStock

איך אתם מתקלחים?

עם הפנים לזרם המים
עם הגב לזרם המים
תלוי אם שוטפים את השיער או לא
גם וגם
4879 משתתפים

אין דרך נכונה או לא נכונה להתקלח, נכון? אם נשפוט לפי תגובות הגולשים, כנראה שדווקא יש. רבים טענו שהדרך בה הם מתקלחים תלויה בהחלטה האם הם מתכננים לשטוף את שיערם או רק את גופם. אחת כתבה: "תלוי אם שוטפים את השיער או לא. אם כן, אז עם הגב לדוש. אחרת, פנים לדוש". אחד השיב לה: "לא ידעתי בכלל שיש דבר כזה להתקלח בלי לשטוף את השיער". משתמש נוסף כתב: "בוודאי שעם הגב לדוש, אחרת המים יכנסו לך לעיניים". אישה אחרת כתבה: "תמיד עם הגב למים. אתם לא אמורים לשטוף את הפנים שלכם במים הרותחים האלה. אני מסתובבת רק כשאני רוצה לשטוף קצת את החזה". "לא זה ולא זה", טען משתמש נוסף, "אני צריך להוריד את צינור המים ולהחזיק אותו ביד. אני לא יכול להתמודד עם מים שנופלים עליי מלמעלה".

משתמש נוסף השתעשע ברעיון: "אני לא אוהב שהפנים שלי מול הדוש, אלא אם כן היה לי יום נורא ובא לי לעשות את הדבר הזה שהם עושים בסרטים - לשים את הידיים על הקיר ולהישען קדימה כשהשיער שלך מוטה כלפי מטה כאילו שעכשיו פוצצת כוכב לכת ואתה צריך קצת זמן לחשוב". אחר השיב לו: "הבעיה היחידה היא שלעתים קרובות יש פסיכופת שצופה בך מאחור, מחכה להזדמנות לחנוק אותך עם גרב". אחרים סיפרו שהם עושים גם וגם: "רגע, כולם מסתובבים במקלחת, לא כך? הרי כדי להוריד את הסבון מלפנים ומאחור אתה חייב להסתובב, או שזה רק אני?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully