וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהג המקלחת ה'מחריד' של בני הזוג גרם לויכוח זועם ברשת

14.7.2020 / 0:08

גבר חשף ברשת שארוסתו סיפרה לו שהיא מטילה את מימיה כשהיא מתקלחת בביתם של זוג חברים שלהם. הוא קיבל תגובות שונות מאנשים והחליט להעלות את השאלה הזו לאתר ששאל "זה בסדר להשתין במקלחת של אחרים?"

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות?/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון: כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות? מעט מדי

כשמדובר באתיקה ונימוסים, לכל אחד יש את הדעה שלו והעקרונות שלו לגבי מה מקובל ומה לא. אלא שזוג אנונימי ששאל שאלה פשוטה לגבי הרגל במקלחת גרר ויכוח זועם במיוחד ברשת. הכל החל בגבר שכתב למדור השאלות של Slate וחשף שבמהלך שיחה שגרתית עם הארוסה שלו, היא אמרה לו שהיא השתינה במקלחת של חברים מוקדם יותר השנה.

בני זוג מתקלחים יחד. ShutterStock
להשתין במקלחת, כן או לא?/ShutterStock

"מוקדם יותר צחקנו על אי היכולת שלי לעשות דבר כזה בכלל במקלחת, אבל לא ציפיתי שהיא תעשה דבר כזה בבית של מישהו אחר", הוא כתב. אחרי שהם העלו את הסוגייה הזו בפני חבריהם המשועשעים, הם הציגו גם לגולשים את השאלה: "האם זה בסדר להשתין במקלחת של מישהו אחר?" והתוצאות היו חלוקות.

המומחה של מדור השאלות והתשובות, דני לאברי, טען שמשום שהשתן הוא לא בדיוק "סטרילי" עדיף שלא לעשות דבר כזה במקלחת של מישהו אחר, אלא אם כן יש לך יחסים טובים איתו ואתה מרגיש איתו מספיק בנוח כדי לדבר איתו על זה. אחד מהקוראים הסכים עם דני וכתב ש"רק אם אתה מרגיש בנוח לשאול את זה, אתה יכול לעשות זאת בבית של חבר. אם לא נוח לך לשאול על זה - אל תעשה את זה". היו גם כאלה שטענו שבכל מקרה הכל מגיע לאותם צינורות, אז אין שום בעיה עם זה.

שאר הגולשים לא היו כל כך מקבלים. אחד מהם היה בכלל בהלם שאנשים משתינים בכלל במקלחת ותהה:" למה אתה לא יוצא מהמקלחת ומשתין בשירותים ואז חוזר? זה כל כך טיפשי. מקסימום תתאפק". אחרים התנגדו בתוקף לרעיון של השתנה במקלחת שאינה שלך וכתבו שזה "גס רוח".

עוד באותו נושא

מה? מחקר מצא ש-1 מתוך 30 אנשים עושה קקי במקלחת

לכתבה המלאה

אבל תגידו את האמת, אתם הייתם עושים דבר כזה במקלחת של מישהו אחר?

השתנה במקלחת. ShutterStock
להשתין במקלחת, כן או לא?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully