וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה פה? האישה נדהמה כשראתה במראה משהו שלא הופיע במציאות

15.2.2021 / 0:15

ההפתעה שחיכתה למשתמשת הטיקטוק שישבה על מיטתה הייתה גדולה: מכשיר האדים שלה פלט קיטור, כך לפחות לפי מה שראתה במראה, אך במציאות? שום דבר לא קרה. התגובות וההסברים שהציעו ברשתות החברתיות היו מגוונים

תיעוד מוזר ומפחיד במראה/@_beep_boopxd/

מה הייתם אומרים אם הייתם רואים משהו במראה שלא באמת נמצא שם? הסיטואציה הזאת קרתה לאישה אחת שמצאה את עצמה לאחרונה במצב לא הגיוני, בגלל מה שהיא ראתה במראה שבחדרה. האישה הייתה כל כך מופתעת מכל הסיטואציה ולא ידעה מה לעשות, אז היא העלתה סרטון לטיקטוק תחת השם @_beep_boopxd,, כך שאחרים ינסו לעזור לה להבין מה קורה. היא קראה לזה "גליץ'", ושאלה: "מה זה אומר?".

בסרטון, היא נראית כשהיא יושבת על המיטה שלה, מתעסקת בענייניה, כשלפתע היא מבחינה בהשתקפות
במראה בזרם של קיטור שיוצא ממכונת האדים שלה. למרות זאת, בתוך החדר שלה, היא לא יכלה להבחין בקיטור. בהתחלה היא חשבה שמדובר במשהו שקשור לתאורה ואיפה שהיא ישבה, אבל כשהיא התקרבה יותר אל מכשיר האדים, היא טענה שהיא עדיין לא ראתה כלום. בקולה היא הסבירה: "אני לא ממציאה את זה. בהתחלה רק ישבתי פה, ואמרתי שאולי זה רק המיקום שלי, כי אני לא רואה כלום ממכונת האדים, אבל במראה רואים שיוצא משהו. קמתי והתקרבתי, ועדיין כלום לא יוצא, אבל במראה?".

צפו בעצמכם

הקליפ הפך לויראלי, ונצפה מעל ל-2 מיליון פעמים עם כ-600 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות כשרבים מציעים תאוריות משלהם למה שקרה - החל מאופציית הפנטזיה: "בינתיים, את בצד השני של המראה עושה סרטון בטיקטוק על זה שמכשיר האדים שלך מוציא קיטור, אבל במראה? כלום לא יוצא", כתבה אחת, ושנייה הוסיפה: "אי אפשר לשכנע אותי שמראות הן לא מעבר לעולם אחר". שלישית כתבה: "האנשים שמתכנתים את התוכנות הללו נהיו עצלנים כיום".

מצד שני היו אנשים שניסו להסביר את מה שקורה בצורה יותר הגיונית: "נראה לי שהזווית של האור פוגעת בעשן הקיטור. מהכיוון שלך את לא יכולה לראות את זה, אבל מהמראה, את יכולה", הסביר אחד ושני תמך: "כן, אני די בטוח שזה האור שבא מהחלון שלך וגורם לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully