וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 16 שנה: המשטרה פענחה רצח של צעירה בחיפה בידי אחיה

17.1.2021 / 7:55

ב-2005 אותרה גופת אישה ביער עופר ולאורך השנים היא נותרה אלמונית. התפנית הגיעה לפני שנה, כשנמצאה התאמת DNA למשפחתה של נדאא ברוד בת ה-19. המשטרה הטילה את האשמה על אחיה, שנרצח ימים לאחר מכן

פוענח רצח נדאא ברוד, תושבת חיפה שנרצחה לפני 16 שנים. משטרת ישראל, אתר רשמי
נדאא ברוד בת ה-19/אתר רשמי, משטרת ישראל

המשטרה פענחה את תיק הרצח של נדאא ברוד בת ה-19 בחיפה לאחר 16 שנים - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. תחילה, בשנת 2005, התקבל דיווח במשטרה על גופת אישה צעירה שאותרה סמוך ליער עופר, ובמשך שנים היא הוגדרה אלמונית. לפני כשנה התגלתה זהותה כשנמצאה התאמה בין פרופיל ה-DNA שלה לזה של בני משפחתה של ברוד הנמצאים במאגר הארצי.

בחקירה עלה כי ברוד, שהתגוררה אז בעיר, נרצחה באלימות קשה ונקברה ביער עופר לאחר מכן. לפי כלל הממצאים, החשד הוא כי נרצחה על ידי אחיה, שהיה בן 22 בעת האירוע, בשל אי שביעות רצונו מאורחות חייה. ימים ספורים לאחר המקרה, נרצח אחיה של ברוד במסיבה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
בזכות דגימת DNA/ראובן קסטרו

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר ניהלו חקירה סמויה מאז שנמצאה ההתאמה, במסגרתה גבו עדויות, אספו מידע וביצעו עבודת זיהוי פלילי מקיפה. לפני כחודש עצרו את הוריה של ברוד בחשד למעורבות ברצח, אך מאז הם שוחררו מאחר שעל העבירות חלה התיישנות. המשפחה עברה לישראל מעזה לפני שנים ארוכות, ולפני שגרו בחיפה ביתם היה בג'דיידה-מכר.

עורך דין פלילי ותיק בחיפה המכיר את פרטי התיק טוען כי ההצבעה על אחיה כחשוד היא עדות לכישלון המשטרה בפענוח, ושמייחסים את הרצח למי שאינו בין החיים במטרה לסגור אותו. לטענתו, לאחר שנמצאה הגופה התגלו ראיות הקושרות את האירוע לאדם אחר, שאף נעצר במסגרת הפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully