וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת: ווטסאפ דוחה את השינוי במדיניות הפרטיות של משתמשיה

אפליקציית המסרונים הודיעה כי תדחה את התאריך הסופי לאישור תנאי השימוש המעודכנים, והדגישה כי לא תמחק או תשעה משתמשים. כמו כן, הבהירו כי השינוי לא ירחיב את יכולת שיתוף המידע עם פייסבוק. השינוי מגיע אחרי שמשתמשים רבים נטשו את ווטסאפ לטובת יישומונים אחרים

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ווטסאפ הודיעה הערב (שישי) כי תדחה את התאריך בו המשתמשים יידרשו לאשר את תנאי השימוש המעודכנים. הם הוסיפו כי לא ימחקו או ישעו משתמשים ב-8 בפברואר, והבהירו כי השינוי במדיניות לא ירחיב את יכולת השיתוף של האפליקציה עם פייסבוק, שבבעלותה היא נמצאת.

"שמענו מכל כך הרבה אנשים על כמה מבלבל העדכון האחרון שלנו. היה הרבה מידע שגוי שגרם לדאגה ואנחנו רוצים לעזור לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות", כתבו בבלוג באתר האפליקציה. "נעשה הרבה יותר כדי לברר את המידע השגוי סביב אופן הפעולה של הפרטיות והאבטחה בווטסאפ. לאחר מכן, ניתן לאנשים לבדוק את המדינית בקצב שלהם, לפני שאפשרויות עסקיות חדשות יהיו זמינות ב-15 במאי".

לוגו ווטסאפ. רויטרס
הנטישה הביאה לשינוי/רויטרס

העדכון החדש של ווטסאפ התייחס לשינויים בעת הודעות של משתמשים עם עסקים. כך לדוגמה, אם עיינתם בקטלוג של משתמש עסקי, ווטסאפ התכוונה לשמור את המידע "ולהקפיץ" אותו גם בפייסבוק. ווטסאפ לא הודיעה כי תשהה את העדכון, אלא רק תבחן אותו פעם נוספת, כשהיא מתכוונת להשיק את הפיצ'רים החדשים עבור עסקים ב-15 במאי.

הודעת החברה באה אחרי גל ביקורת על שינוי המדיניות ונטישה לטובת אפליקציות מוצפנות יותר, דוגמת סיגנל וטלגרם. המשתמשים זעמו על הודעה שעלתה בשבוע שעבר עם פתיחת האפליקציה, שדרשה לאשר את תנאי השימוש החדשים או שהחשבון יימחק.

ווטסאפ נרכשה ב-2014 על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר, ובשנים האחרונות הטמיעה הצפנה מקצה לקצה, במהלך שנראה כמו ניצחון בכל מה שקשור לשמירת פרטיות המשתמשים. עם זאת, ב-2016 אפשרה למשתמשים לשתף מרצונם את חלק מהמידע, ולהעבירו לפייסבוק. בהודעה האחרונה אמרו כי החל מ-8 בפברואר למשתמשים כבר לא תהיה ברירה, והחברה תעביר את המידע של כל מי שיסכים לתנאי השימוש החדשים והמחייבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully