וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר דחף גבר לעבר המטרונית בחיפה כי העיר לו שהוא חוסם את דרכו; מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 13.1.2021 / 15:15

על פי החשד, נוסע כבן 70 העיר לצעיר שעמד במקום עם אופניו והפריע לתנועה. בתגובה, הוא הדף את הגבר לעבר נתיב התחבורה הציבורית - במקביל לתחילת הנסיעה. הפצוע מורדם ומונשם, והחשוד נעצר

תאונת דרכים בין מטרונית לרכבים בקרית אתא/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 70 נפצע היום (רביעי) באורח קשה לאחר שנדחף על ידי צעיר לעבר מסלול המטרונית בחיפה ונפגע מהאוטובוס הנוסע. על פי החשד, הגבר ביקש לרדת מהמטרונית ונחסם על ידי הצעיר שעמד במקום עם אופניו. הוא העיר לו, ולאחר חילופי דברים בין השניים דחף החשוד את הנוסע לעבר נתיב המטרונית, שבינתיים החלה בנסיעתה ופגעה בו.

הגבר נלכד מתחת לגוף האוטובוס ונפצע קשה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית חולים, כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעות בגפיו. זמן לאחר מכן, החשוד אותר על ידי המשטרה ונעצר לחקירה. הוא יובא מחר לבית המשפט בעיר, שם צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו.

זירת דחיפת אדם אל מתחת לגלגלי המטרונית, בחיפה 13 בינואר 2021. איחוד הצלה
הפצוע נלכד מתחת לאוטובוס. זירת התקרית, היום/איחוד הצלה

"הפצוע שכב בסמוך לקיר כשפלג גופו התחתון לכוד מתחת למטרונית", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, אור בן מויאל, שהגיע לזירת האירוע. "חילצנו אותו תוך שימוש בציוד מיוחד, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסם עורקים ופינינו אותו במצב בינוני ויציב להמשך טיפול בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully