וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע במערת המכפלה: צעיר ניסה לדקור לוחמים ונורה

13.1.2021 / 3:02

החשוד בן ה-22 שלף סכין בעמדת בידוק בחברון וניסה לדקור את לוחמי מג"ב המוצבים בו. הוא נורה כמה פעמים בפלג גופו התחתון ופונה לבית החולים סורוקה כשמצבו בינוני. אין נפגעים בקרב הלוחמים

בווידאו: ניסיון פיגוע דקירה במעבר קלנדיה/מערכת וואלה! NEWS

צעיר בן 22 מחברון ניסה הלילה (חמישי) לדקור לוחמי מג"ב באחת מעמדות הבידוק במערת המכפלה שבחברון. החשוד נורה כמה פעמים בפלג גופו התחתון בידי הכוח שתקף. הוא נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מהמשטרה נמסר כי אין נפגעים בקרב הלוחמים.

בהודעת המשטרה נמסר כי "מוקדם יותר הלילה, הגיע חשוד לאחת מעמדות הבידוק שבמערת המכפלה בחברון ובו פועלים לוחמי משמר הגבול. החשוד שלף סכין וניסה לדקור את הלוחמים, הלוחמים ביצעו ירי של מספר כדורים לעבר פלג גוף תחתון של המחבל". כמו כן, במשטרה מסרו כי החשוד יועבר לחקירה בהמשך.

סכין איתה בוצע ניסיון לפיגוע דקירה במערת המכפלה שבחברון. 13 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
הסכין איתה תקף החשוד/דוברות משטרת ישראל

המקרה מגיע לאחר שאתמול בערב, פלסטיני שהגיע למחסום קלנדיה שמצפון לירושלים נעצר לאחר שניסה לדקור את הכוחות במקום. החשוד, גבר בן 51 משכם, הגיע למעבר הרגלי בקלנדיה ללא אישור כניסה ונחסם על ידי מאבטחים. החשוד שלף מברג, תקף את הכוח, ונעצר במקום. אחד המאבטחים נשרט באופן קל בצווארו.

המשטרה מסרה כי "החשוד נעצר והועבר לחקירה בכוחות הביטחון, נסיבות האירוע בבדיקה. אין נפגעים באירוע".

האירוע מגיע ברקע המתיחות הביטחונית באזור יהודה ושומרון, עם שורת תקריות ביטחוניות שאירעו בשבועות האחרונים. התקפה נוספת שבוצעה מצד פלסטינים נגד ישראלים אירעה ביום שלישי לפני שבוע, אז אדם חמוש בסכין ניסה על פי החשד לדקור עוברי אורח בצומת הגוש שבגוש עציון - ובעקבות זאת נורה ונהרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully