וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה ללא הפסקה עד שנוטרל על ידי האב: תושב ריינה נאשם ברצח אמו ואחיו

12.1.2021 / 23:49

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אחמד טאטור בן ה-51, שירה למוות בבני משפחתו באמצעות רובה ציד וניסה לרצוח אח נוסף. הוא טבח באמו מטווח קצר בבית הוריו בו התגורר, ולאחר מכן פתח באש לעבר שני אחיו עד שנוטרל על ידי אביו

בווידאו: זירת הרצח הכפול בריינה/צילום: מד"א

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד אחמד טאטור, בן 51 מריינה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו, סלאם טאטור, רצח אמו, סובחיה טאטור, וניסיון רצח של אח נוסף.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין שני אגוזי ואבי פסטרנק, הנאשם התגורר בבית הוריו בכפר ריינה לאחר שנפרד מאשתו. ב-2 בדצמבר 2020, בסביבות השעה 10:30, אחמד טאטור לקח את רובה הצייד של אביו, טען בו תחמושת, הגיע למטבח וירה בה מטווח קצר ארבעה כדורים.

סובחיה טאטור. -, אתר רשמי
נורתה למוות במטבח. סובחיה טאטור/אתר רשמי, -

בכתב האישום תואר כי "כתוצאה מהירי, התפזרו אין ספור כדוריות מתכת בגופה של המנוחה בחזה, בבטן ובאגן. היא נפלה על הארץ והנאשם הותיר אותה שם מתבוססת בדמה והמתין בבית, בקרבת הרובה והתחמושת, לבואם של בני משפחתו".

עוד בוואלה!

הרצח הכפול בריינה: הבן לקח את רובה הציד של אביו, וירה למוות באימו ובאחיו

לכתבה המלאה
סלאן טאטור. -, אתר רשמי
סלאן טאטור/אתר רשמי, -

כחצי שעה לאחר שירה באמו הגיעו אביו של הנאשם ואחיו סלאם, בנסיעה ברכבם אל חניית הבית וירדו מהרכב. טאטור הבחין בהם, לקח שוב את הרובה שאותו טען פעם נוספת, וירה באחיו שני כדורים לפחות. אח נוסף, המתגורר בבית השכן, הגיע לחניית הבית לסייע לאחיו הפצוע, ונכנס לבית כדי להזעיק אמבולנס. הנאשם הבחין בו וירה בו מאחור וכתוצאה מכך הוא נפל ארצה ונפצע.

אביו של טאטור הבחין ברגעים אלה שבנו אוחז ברובה, רץ לכיוונו והשתלט עליו בכח ונטל ממנו את הרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully