וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה בחשיכה: הפסקת חשמל ברחבי פקיסטן בשל תקלה בתחת כוח

10.1.2021 / 13:23

תושבים במרכזי הערים דיווחו ברשתות החברתיות על הפסקת החשמל, שהחלו בתקלה חמורה באחת מתחנות הכוח במדינה. זו השביתה מפעלים נוספים תוך שניות בודדות. שר האנרגיה הודיע כי החשמל ישוב בהדרגה וביקש מיותר מ-200 מיליון התושבים לשמור על סבלנות

בווידאו: הפסקת חשמל בפקיסטן בעקבות קריסת הרשת הלאומית/צילום: רויטרס

שר האנרגיה של פקיסטן, עומר איוב, אמר היום (ראשון) כי תקלה טכנית חמורה בתשתיות החשמל גרמה להפסקת אספקת האנרגיה לכל חלקי המדינה, המונה יותר מ-200 מיליון תושבים.

העלטה דווחה תחילה ברשתות החברתיות על ידי תושבים במרכזים עירוניים גדולים, כמו: קראצ'י, לאהור, אסלאמאבאד ומולטן. שעות לאחר התקלה, צייץ השר כי החשמל יחזור לזרום בהדרגה, החל מהבירה אסלאמאבאד. מאוחר יותר הוא הוסיף כי החשמל שב לזרום לחלקים נרחבים במדינה.

הפסקת חשמל שנמשכה לילה שלם בכל פקיסטן. 10 בינואר 2021. AP
200 מיליון איש בעלטה. הפסקת חשמל ברוואלפנדי, הלילה/AP
הפסקת חשמל בעיר רוואלפינדי, פקיסטן, 10 בינואר 2021. AP
הפסקת חשמל בעיר רוואלפינדי, פקיסטן, 10 בינואר 2021/AP
הפסקת חשמל בעיר רוואלפינדי, פקיסטן, 10 בינואר 2021. AP
הפסקת חשמל בעיר רוואלפינדי, פקיסטן, 10 בינואר 2021/AP

במסיבת עיתונאים הוא סיפר כי בתחנת הכוח גודו שבמרכז המדינה קרתה תקלה בסביבות השעה 23:41, שהובילה להשבתה של מפעלים נוספים תוך שניות בודדות. איוב ביקש מהתושבים לשמור על סבלנות. לדבריו, נפתחה חקירה לבדיקת הסיבה להפסקת החשמל.

מאוחר יותר, זפר יאב, דובר משרד האנרגיה, אמר כי המפעלים טרבלה וורסק, שניהם בצפון פקיסטן, שבו לפעול ולהזרים חשמל. עם זאת, הוא הוסיף כי החזרת אספקת החשמל לכל אזורי המדינה תימשך עוד זמן מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully