וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התפטרות אלקין, סמכויות המשרד להשכלה גבוהה יועברו לגלנט

משרדו של שר החינוך יקבל בחזרה את הסמכויות שנלקחו ממנו עם התפטרותו של שר המים. גלנט בירך על המינוי: "הצלחת האקדמיה היא מדד להצלחתה הכלכלית, התרבותית והביטחונית של ישראל". בנוסף לכך, שר המדע שי הודיע לגנץ על כוונתו לפרוש מהממשלה

מערכת וואלה!

שר החינוך יואב גלנט מונה היום (שישי) לשר להשכלה גבוהה במקומו של זאב אלקין. גלנט יקבל בחזרה לידי משרדו את הסמכויות שפוצלו ממנו והועברו למשרד להשכלה גבוהה.

"מערכת החינוך היא המפתח להבטחת עתידה של ישראל, מגיל הגן ועד לאקדמיה. תודתי לראש הממשלה על האמון והמינוי לתפקיד השר להשכלה גבוהה ומשלימה", בירך גלנט בתגובה למינוי. "הצלחת האקדמיה היא מדד להצלחתה הכלכלית, התרבותית והביטחונית של ישראל - כשר החינוך בכוונתי להנהיג גם את נושא ההשכלה הגבוהה למען עתיד מדינת ישראל".

שר החינוך, יואב גלנט במהלך מסע"ת בנושא פתיחת שנת הלימודים בבניין משרד החינוך בתל אביב 6 באוגוסט 2020. אבשלום ששוני/פלאש90, פלאש 90
"מערכת החינוך היא המפתח להבטחת עתידה של ישראל"/פלאש 90, אבשלום ששוני/פלאש90

לפני כשבועיים, שר ההשכלה הגבוהה ומשאבי המים אלקין התפטר מתפקידו ויסיים את דרכו במפלגה אחרי 12 שנים. במסיבת עיתונאים של מפלגת תקווה חדשה, תקף בחריפות את ראש הממשלה. "השיקולים האישיים התערבבו בקבלת ההחלטות וגברו על השיקול הלאומי", אמר אז.

בנוסף לשינוי במשרד להשכלה גבוהה, הממשלה אישרה הבוקר במשאל טלפונים שורת שינויים בהרכב ועדות השרים. השרות אורית פרקש הכהן ועומר ינקלביץ' ימונו לחברות בוועדת השרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה, והשר אופיר אקוניס ימונה לחבר בוועדת השרים לענייני מדע וטכנולוגיה.

עוד אושר בממשלה כי השר איציק שמולי ימלא את מקום השר לשוויון חברתי.

בנוסף לכך, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי הודיע הבוקר ליו"ר כחול לבן בני גנץ על כוונתו לפרוש מהממשלה, בהמשך להחלטת שי שלא להמשיך להתמודד בכחול לבן בבחירות הבאות. השניים שוחחו וסיכמו ביניהם על תהליך פרישה מסודר וחפיפה, במיוחד בהקשר של קבינט הקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב גלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully